gratis kado doos?

Bij de C1000 kun je na die tijd met een geboortekaartje ook een doos ophalen.
Kruidvat vond ik niets, babydump weer wel.
Etos was nu beter dan 2 jaar geleden.
Prenatal is ook leuk.

Na die tijd viel het bellen bij ons mee.

hoi,
ik kreeg brief binnen van babydump.die moet je inleveren bij de winkel dan krijg je zo´n doos.
nee ze bellen altijd na je zwangerschap.
bij ons doet de plus dat ook.geboortekaartje inleveren en dan krijg je iets.
nou ik ben helemaal gek gebeld.zo vrouw is nog bij ons thuis geweest.met geboorte tegels,boeken waar je lid van kan worden etc.
center parcs aanbieding,spaarplan,pensioen was ik gebeld.maar geef niet je kan nee zeggen.maar heb wel die gratis dingen hahaha
gr marjan

Haha, ben benieuwd hoelang zo'n vrouwtje het hier uithoudt, met 3 van die spruiten. Lekker afspreken op prime-time. Moet ze alles beknopt vertellen (ik spreek uit ervaring), ideaal. Alle info, maar wel weer snel de deur uit ;-)

Haha, ben benieuwd hoelang zo'n vrouwtje het hier uithoudt, met 3 van die spruiten. Lekker afspreken op prime-time. Moet ze alles beknopt vertellen (ik spreek uit ervaring), ideaal. Alle info, maar wel weer snel de deur uit ;-)

Nou hier echt geen last gehad van lastig vallen van allelij instantie's.. Natuurlijk wel zo'n persoon van het felicitas team (etos doos), die verteld dan alleen het verhaaltje maar en mag dan weer de deur uit. Ik wil alleen de gratis spullen en dat maak ik al gelijk bekent bij binnenkomst. Dat heb ik de vorige keer ook gedaan...

Terug
Bovenaan