Gravitamon

A

Anoniem

Guest
Dames even een vraagje, ik slik Gravitamon dit is voor als je zwanger wilt worden , zit o.a. foliumzuur in. Nu wordt ik steeds missenlijk kort nadat ik dit ingenomen heb ('s morgens). Stiekem denk ik dan dat ik misschien zwanger kan zijn maar kan het zijn dat iemand anders hier ook last van heeft??
Dames die net zwanger zijn geworden , van harte gefeliciteerd!!

groetjes Irene.

das toevallig.... een vriendin van me die zei precies hetzelfde tegen me en die slikte precies dezelfde pillen... ik heb ze ook in huis,ma wil eerst het andere doosje opmaken... wel btje raar he?
anders vraag ik x de huisarts?

succes
 liefs cenn

Hoi Cenn,

Dank je voor je reactie. Dus jij gaat ze ook slikken? Ja ik baal want ze zijn niet echt goedkoop te noemen en je wordt er dus missenlijk van... Weet iemand geen andere pillen of is het beter foluimzuur en vitaminepillen te slikken?

groetjes Irene.

Hoi Pepernootje,

Ja ik slik ze ook s'morgens en ben daarna ook steeds even misselijk en blijd die smaak heel erg lang proeven. Ze zeggen wel eens dat zou helpen om na de boterham te doen maar ook dat werkt bij mij niet.

Ik slik trouwens op advies van de gyn gravitamon en foluimzuur. Ondanks dat foliumzuur ook in gravitamin zit slik ik toch beide nu.

Succes met zwanger raken.
Liefs van mij en mijn zoontje van 15 mnd.

vind het wel raar hoor dat er mensen misselijk van worden.... het zijn gewone vitamine en foliumzuur tabletjes ja? blijf het raar vinden!!!! als ik met die pillen ga beginnen,dan hoor je het wel of ik er ook misselijk van word!!!
men misschien is er wel een ander soort ervan ander merk ofzo...
ze zijn idd niet heel goedkoop..wel jammer

nou succes

xxx

Hoi Muizebeest,

Tja dan hoort het erbij denk ik , misschien moet ik het tijdens het eten proberen...Dus jij bent voor de tweede aan het klussen spannend hoor. Hoeveelste ronde? Mag ik ook vragen hoe jong je bent? Ik ben net de 30 gepasseerd en voel mij een beetje oude muts , ik had jaren eerder moeder willen zijn.... good luck en groetjes!

Hoi Pepernootje,

Ja ik ben inderdaad bezig voor nummer 2, eigenlijk word dit dan mijn 3de zwangerschap.Dit word min 2de ronde, en moet vanavond klussen haha

En ik ben 27 jaar word in Juli 28 jaar. Dus ik zit ook tegen de 30 aan en voel me echt geen oude muts en dat ben jij ook niet.

Jij ook succes en hoop dat ook jij vlug zwaner raakt.

Liefs van mij en mijn zoontje van 15 mnd

Oh nog een vraag haha.
Welke ronde zit jij dan nu ??

Liefs van mij en mijn zoontje van 15 mnd

Terug
Bovenaan