Gravitamon

Dag dames,

Herkenbaar misselijk worden van de gravitamon, maar probeer het eens 's avonds na de avondmaaltijd, ik heb geen last meer van misselijkheid.
Succes allemaal.

Groetjes Saskia

Heerlijk dat je al een zoontje hebt zeg en je bent nog lekker jong. Mijn vriendin heeft ook een dochtertje van zo'n 15 maanden en gaat vandaag als het goed is bevallen in het ziekenhuis, spannend!! We zijn dezelfde leeftijd, ik wou dat ik al zover was, zucht maar ben druk aan het klussen. Dit is mijn derde ronde , hoop over 2 weken een positief resultaat te hebben!! laten we voor ons beiden duimen.

groetjes Irene.

Hallo meiden,

Ik slik Davitamon Femnatal en daar word ik niet misselijk van.
Ik neem ze wel altijd tijdens of direct na het eten.
Trouwens ik ben ook al 30 en "bezig" voor een 2e kindje, maar voel me absoluut nog niet oud!!!....van klussen blijf je fit....hahaha....en goed voor de lijn.....

Groetjes,
Dyonne

Dionne, wow ook al een kindje en bezig voor de tweede... tja dat ik mij oud voel heeft ook te maken met het enge idee dat je na je 30ste moeilijker zwanger kunt raken zegt men en vooral na je 35ste is het nog moeilijker...Ben een paar weken niet op het forum geweest want ik raakte er een beetje gestessed van maar voor je het weet zit je er weer helemaal in, haha.
Nou ik ga maar weer verder met mijn werk, jak.
groetjes! Irene.

misschien zijn jou pillen wel een goed alternatief maar eerst de oude opmaken

Hey meid,

Ik heb het gehad met bruistabletten, als ik dat opdronk kotste ik het naar een minuut of 10 er weer uit!
Ik slikte eerst femnatal en dan na het eten en daar heb ik geen last van gehad. Nu gebruik ik fitaal zwanger van de kruidvat zit hetzelfde in alleen kost dit maar 4 euro voor 90 tabletten. Ik moet zeggen dat ze wel wat viezer smaken maar als je ze inneemt met wat drinken is er niets aan de hand, en hier word ik ook niet misselijk van!

Groetjes Annemiek
27w4d

Hoi hoi

ik slik ze ook, en word er ook een beetje misselijk van,het help indd wel als je eerst wat eet...... ik vind het ook raar.....

groetjes maris...

Terug
Bovenaan