Grenzeloos verlangen

Wie van jullie kijkt er ook altijd naar het programma Grenzeloos Verlangen van de EO? Gisteravond was het weer 'mijn avond', lekker janken en inleven in dat prachtig mooie programma, wat zou ik daar toch graag staan! Dat maakt me allang niet meer uit, van zo'n kindje zou ik net zoveel kunnen houden, dat weet ik zeker! Nog meer liefhebbers op dit forum? Mooi he, gisteravond, en zo bijzonder ook om echt een pasgeboren kindje te krijgen! Had ik nog niet eerder gezien. Ik ben heel erg benieuwd of er meer meiden zijn die hier ook zo mee bezig zijn.

Liefs, Anke

Hoi,

Ik ben wel heel erg benieuwd naar dat programma, ik hoop dat er ook mensen naar kijken die "gewoon" zwangere zijn geworden of willen worden. want ik kan mijn omgeving soms wel een mep verkopen. Zij hebben soms geen flauw idee wat wij moeten doorstaan.
Ik heb zo'n leuke schoonzus die met haar dikke buik loopt te showen en totaal geen interesse/respect toont naar mij.

We zullen het wel zien.

Gr Ester

Hoi Ester,

Als je eerdere afleveringen wilt terug kijken, kan dat op www.uitzendinggemist.nl. Je klikt dan EO aan bij de omroepen en dan krijg je vanzelf een lijst met programma's te zien. Klik op Grenzeloos verlangen en je kunt alle afleveringen van het afgelopen seizoen bekijken. Leuk hoor! De nieuwe afleveringen komen iedere donderdagavond om 22:05u op Ned 1.

Liefs, Anke

hoi anke

ja ik kijk daar ook vaak naar en heb het gister ook gezien, ik zat ook voor de tv te janken. wat een mooi kindje he?? en die spanning vooraf of het wel door zou gaan , o dan leef ik helemaal mee haha

lifs wilma

Lieve Anke,
Geweldig !! Ook ik vind het een zeer ontroerend maar zo realistisch programma. Na het zien van de eerste aflevering ben ik zelf eens op internet gaan kijken hoe dat allemaal gaat en wat het kost en zo.... maar het ergste wat ik op die sites tegenkwam: de EISEN waar je als adoptiefouders aan moet voldoen......ONGELOOFLIJK !!
Als je op natuurlijke wijze een kindje kunt krijgen is er NIEMAND die  diezelfde eisen stelt. Het klinkt cru maar ik zeg wel eens: elke randdebiel kan kinderen krijgen: 14 jaar, alcohol- of drugsverslaafd, geen geld of werk , mensen die hun kinderen misbruiken of mishandelen , 2 geestelijk gehandicapten die samen een kind krijgen.....
Maar als het dan niet op de 'normale' manier  lukt moet je verantwoording afleggen WAAROM je dan zo graag een kindje wilt  dat is toch niet te geloven ??
En als je een kindje wilt adopteren is het helemaal absurd... je mag niet dit, je mag niet dat, je moet dit, je moet dat , alsof dat bepaalt of je goede ouders kunt zijn
Het gaat er toch om dat je LIEFDE kunt geven ??
Daar kan ik me wel heel boos om maken maar ja, het levert me niets op dan alleen hevige frustratie dus ik kijk gewoon naar het wonder dat voor deze mensen gelukkig WEL is weggelegd....

Hoi Anke,

Ik heb ook naar het programma zitten kijken. Zelfs m’n manneke zat met tranen in z’n ogen. En ik heb het helemaal niet droog kunnen houden. Komt wellicht ook omdat ik zelf geadopteerd ben. Heb dus altijd geweten dat zwanger worden niet vanzelf gaat. Toch altijd gehoopt dat ik niet in hetzelfde schuitje terecht zou komen als mijn (adoptie)ouders. Helaas……vandaag weer ongesteld geworden.

Groetjes,
Nikki

Ja mooi is het he? Ik kijk nu alweer uit naar overmorgen als het weer komt. Al die eisen vind ik ook best lastig, want ik zit natuurlijk met een medische achtergrond (kanker gehad) en dan is het helemaal moeilijk om uiteindelijk te mogen adopteren... Maar toch wil ik, als het ons zelf niet gaat lukken, alles op alles zetten om een kindje te kunnen adopteren, want ik weet zeker dat het voor ons beiden voor 100% als ons eigen kind zou aanvoelen en dat we dat kindje alle liefde van de hele wereld kunnen geven! Zijn er eigenlijk meer van jullie die zich ook al hebben ingeschreven voor adoptie? Wij wel, sinds 1 januari dit jaar.

Liefs, Anke

Terug
Bovenaan