Grmbl!

Soms zijn er van die kleine ergernissen... Heb ik me er net eindelijk toe gezet om de vk te bellen (steeds uitgesteld, want ze hebben maar 1 uur op een dag spreekuur dus het is altijd moeilijk om ertussen te komen)...zit ik een uur non stop te bellen -oh,ingesprek - ophangen - bellen - ohingesprek - ophangen, enz. Krijg ik na dat uur het antwoordapparaat, want ja het spreekuur is voorbij!!!! Schiet dus lekker op zo. Ben morgen 9 weken zwanger, ik moet over 3 weken een termijnecho en eigenlijk eerder want dan ben ik op vakantie. Grrrrrrrrrrrrr! Hihihi, eigen schuld dikke bult natuurlijk, maar het is af en toe wel lekker om ff te zeuren...

Verder ben ik in toenemende mate moe en misselijk, bleh. Maar het is minder erg dan toen ik zwanger was van Esther. En...over 7 maanden is het hoe dan ook over, haha!

Groetjes,

Eveline

Ja irritant is dat he! Ik ben nu kpn aan het bellen ff een klein vraagje over de internetrekening. Ik hoor alleenmaar:'een ogenblik geduld alstublieft"

grrr

nou succes rosita!!waarschijnlijk hang je nu nog,want kpn schijnt helemaal een crime te zijn.
lekker irritant eveline,dat je maar 1 uur per dag de kans krijgt om een afspraak te maken.hier kun je de hele dag bellen.als ze controles hebben althans.4 ochtenden en 1 middag is dat hier.
succes met het maken van een afspraak.
groetjes kari

Irritant zeg. Weet je wat een voordeel is van een latere echo. Dan zie je echt meer een klein mensje zeg maar, ipv een "ronde" vlek.
Groetjes Veerle

Hoi meiden,

Nou, het is opgelost hoor. Ik heb het internetformulier ingevuld en bij de opmerkingen gezet dat ik al 9 weken zwanger ben. Toen belde ze meteen terug...
Helaas wordt het juist een vroege echo nu, want ik moet naar een echocentrum. De vk zelf had geen plaats meer voor ik op vakantie ga en daarna is te laat omdat ze vanwege mijn nog onregelmatige cylcus niet zeker zijn van de zwangerschapsduur en dat is na 12 weken moeilijk te meten. Dus ik krijg nu volgende week maandag al een echo! Wel jammer, want dan is de meest kritieke periode nog niet voorbij, maar ik heb er evengoed wel zin in! En dan doen we maar een extra pretecho'tje, hoor...

Groetjes,

Eveline

ps: Veerle, heb jij trouwens ondertussen nog getest?

Ja hoor, al 2x. Kon het niet laten natuurlijk..... mijn cyclus was 31 dagen. En die daarvoor ongeveer 28. Heb die niet zo goed bijgehouden helaas. Zit nu inmiddels op dag 42 en die testen waren dus 2x negatief. Anders had ik het hier echt gemeldt, want dan zijn jullie de eersten... nou ja tweeden (eerst mijn vriend maar) die het horen. Meen nu wat voortekenen te zien van mijn ongi. Dus.... ach ja, we wachten maar weer.
Dit kan je toch niet afdwingen...
Groetjes Veerle

Helemaal mee eens. Bij Quinn had ik van die lange onregelmatige cyclussen. Zo tussen de 43 en 48 dagen. Nu is het toen dus in 4 rondes gelukt (best knap dan), maar het heeft wel een half jaar geduurd. En ik ben best ongeduldig. Zeker nu we er ook echt ons best voor doen zeg maar. Vorige keer wisten we niet zo goed hoe en wat, maar nu wel natuurlijk. En we willen graag niet veel leeftijdsverschil tussen Quinn en het broertje of zusje, dus tsja.
Hoe is het verder met jou? Voel je je nog goed? Niet misselijk? Weet er al iemand van je familie/vrienden/kennissen dat jullie weer zwanger zijn?
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan