Grmbl!

Ik herken wel heel erg wat je schrijft, hoor. Ik had zelfs al een paar van die ovulatietesten gekocht omdat ik niet te lang wilde wachten...  Geduld is niet mijn sterkste eigenschap.  Daar heb ik er dus niet één van gebruikt. Als je ze wilt hebben, moet je het maar zeggen, dan stuur ik ze op. Maar daar moet je maar net zin in hebben, al dat gedoe.

Ik ben verder steeds vaker moe. En met de vermoeidheid neemt ook de misselijkheid toe. Maar daar was ik op ingesteld, dus het overvalt me minder dan de vorige keer. Toen dacht ik veel meer 'dat doen we wel even'.
Tot nu toe weten slechts 2 goede vrienden/collega's dat ik zwanger ben. Met de één ging ik een weekend weg en toen kon ik het niet meer verborgen houden en de ander heb ik het verteld i.v.m. eventuele spuug-toestanden op mijn werk, kon ze me een beetje 'dekken' maar dat was achteraf niet nodig.

Ik moet zeggen dat ik zwanger zijn nu leuker vind dan de vorige keer. Het duurt veel minder lang. Vorige keer leek het eindeloos te duren tot ik 8 weken was en mijn eerste echo kreeg, nu vliegt de tijd! En over een weekje of 7 voel ik mijn mini misschien al trappelen!

Jeetje, wat een verhaal. Zwangere vrouwen over hun kinderen.....haha!

He, gelukkig dat je je nog niet te beroerd voelt. Want dat kan heel  vervelend zijn, weet ik. Hoe was je weekendje weg trouwens?
Ik heb nog nooit met die ovulatietesten gewerkt. Als je ze toch niet meer gebruikt, dan zou ik ze wel willen uitproberen of het iets voor me is. Neem ze anders a.s. zaterdag maar mee, dan hoef je ze niet te versturen.
Zoals het er nu uitziet is mijn ongi eindelijk gekomen. Op dag 42 is het dan geworden.
Groetjes Veerle

Jeetje, 42 dagen...lijkt me heel vervelend! Maar wel fijn dat het dan eindelijk gebeurd is...
Ik zal die testen zaterdag voor je meenemen. Ik heb 2 doosjes en in ieder doosje zitten er 7, het idee is dat je er dan 2 maanden mee vooruit zou kunnen als je cyclus maar enigzins regelmatig is.

Groetjes,

Eveline

bij onze verloskundige kom je ook niet in de wacht, maar moet je steeds opnieuw bellen, soms ben je dus echt een uur aan het bellen en is de telefoon bijna dubbel geknepen en ook soms ben je er in een keer door en hoor je later van andere dat het zo druk was.....

ieder geval heel irritant als je steeds terug moet bellen

Da's irritant, ja!
Ik kan me nog wel herinneren hoe moeizaam het soms was om de VK aan de lijn te krijgen (nou ja, de secretaresse dan). Je kunt alleen bellen tijdens spreekuur, maar niet voor dieen die tijd, bla, bla...
We hadden trouwens laatst ook een vraagje over onze creditcard en na 8 keer doorverbonden te zijn geweest ("Nee, die hebben we net aan de lijn gehad, die zeiden dat we jullie nodig hadden. Nee? Ja, hoor ik wacht nog wel even terwijl jullie me weer naar iemand anders doorverbinden...") en daarna werden we door een computer 'opgepikt': "De wachttijd is nu heel erg lang, dus verbreken we de verbinding. Probeert u het op een ander moment nog een keer. Tuut-tuut-tuut..."
Aaahhh!

Veel succes en plezier met de echo (als die eindelijk geregeld is...)!

Groetjes, Karin

Hoi...nou fijn dat je toch nog voor je vakantie terecht kan.
Wat betreft bedrijven die onbereikbaar zijn..ik ben blij dat ze er nou wat aan willen gaan doen, vooral met betrekking tot die 0900 nummers, dat je zo lang moet wachten voor dat je aan de beurt bent.
Ik zelf ben al vanaf september met de belasting bezig dat ik mijn huurtoeslag wil opzeggen, maar op een of andere manier begrijpen ze me niet. Hang iedere maand weer aan de telefoon, maar mag niet baten, de huurtoeslag is pas sinds deze maand geloof ik ook niet gestort..
Maar goed. er is dan toch eindelijk een eind aangekomen na een jaar bellen. Nu alleen nog ff alles terug betalen...grrrr

zo eigenlijk wat achter moeten houden, wegens telefoonkosten....

groetjes Diana

Terug
Bovenaan