Groei echo blijkt afwijkend

Ik vind het gewicht echt niet zorgwekkend. Zoals iedereen al zegt zitten ze er heeeeeel vaak naast
Mijn oudste dochter werd te klein geschat (Ook extra echo's voor gehad!) en is de geboren met precies 40 weken en ze woog 4465 gram!!!! Echt heeeeeel veel!!
Mijn tweede dochter werd toen veel te groot geschat en is geboren met 38+5 En woog 3870 gram, dus in vergelijking met haar zus was dat een kleintje.
Een grote of kleine baby? Ik zou me er niet zo'n zorgen om maken. En ik zou me zeker niet zomaar in laten leiden. Mijn oudste dochter is thuis geboren zonder scheur of inknippen!! Het was echt een top bevalling! Dus ook met hele grote kindjes kan dat prima! 
 
Ik vind het gewicht echt niet zorgwekkend. Zoals iedereen al zegt zitten ze er heeeeeel vaak naast
Mijn oudste dochter werd te klein geschat (Ook extra echo's voor gehad!) en is de geboren met precies 40 weken en ze woog 4465 gram!!!! Echt heeeeeel veel!!
Mijn tweede dochter werd toen veel te groot geschat en is geboren met 38+5 En woog 3870 gram, dus in vergelijking met haar zus was dat een kleintje.
Een grote of kleine baby? Ik zou me er niet zo'n zorgen om maken. En ik zou me zeker niet zomaar in laten leiden. Mijn oudste dochter is thuis geboren zonder scheur of inknippen!! Het was echt een top bevalling! Dus ook met hele grote kindjes kan dat prima! 
 
Onze dochter was met 36 weken 3400 gram. Ik had zwangerschapssuiker dus werd goed in de gaten gehouden. Mij zus heeft een dochter die was 10 pond bij de geboorte en de 2e bijna 9. Dit wetende kreeg ik ook extra controles. Ik ben met 38+5 ingeleid en onze dochter was uiteindelijk 3695. Viel best mee. Ik werd ingeleid omdat de suikers te hoog bleven, en de geschiedenis van mn zus. Echt medische indicatie. Ik vond t prima. Het was 38 graden buiten en ik wilde liever geen 8+ponder. Dus ja. Ik zou op je eigen gevoel af gaan! Misschien eerst nog een groei echo op 38 weken?
 
Ons meisje was met 38 weken 4300 gram. Hebben ze toen ook niets over gezegd in het ziekenhuis! Lekker laten zitten dat kindje zou ik zeggen!
 
Terug
Bovenaan