Groei echo gehad

hoi allemaal

VRijdag de 13e. Mijn pa kreeg de uitslag en been wordt (nog) niet geamputeerd. Dus hij en wij allemaal erg blij.

Vanmiddag voor de echo en ook dat was allemaal goed. We krijgen een grote jongen. Hij is nu 2100gram. Ligt nu op ruim 34 weken. Lekkere bolle wangen.
Over twee weken weer en dan weer even kijken. Dan kunnen ze ook inschatten hoe zwaar ons kindje zal zijn bij de bevalling.
Wij helemaal blij, al vind ik het wel heftig. Een 8 ponder. Ik zie toch wel op tegen de bevallen en dan ook nog een 8 ponder. Maja over 2 weken weer controle en dan ga ik dit gewoon even bespreken. Ze zullen me zeker kunnen geruststellen.

Maar in ieder geval erg blij!!!

x yvonne

ik ben een mei mama mijn zoon was ook 8 pond de hele bevalling heeft 45 min geduurd het persen 1 minuut dus als hij groter is wil niet zeggen dat het moeilijker is

Zo ook een mooie grote, ik ben afgelopen maandag voor echo geweest. 32 wk en onze dame woog al 2267 gram! Hoe ver ben jij nu op weg? Succes nog even de laatste loodjes. Groetjes

Hoi, ik ben 31 weken zwanger en de baby ligt qua groei op 34.5 weken. Dus helemaal niet raar dat ik met z'n buik rond loop.

Verder wachten we het wel af

x yvonne

Fijn dat je vader goed nieuws heeft gekregen!!

Dus toch een zwaar babytje. Nou ja -tje hihi;-) Ik zou het idd aangeven dat je je zorgen maakt over de bevalling. Ze kunnen je misschien een paar optie's geven. Maar net wat silvymaas zegt je hoort wel vaker dat 8 of 9 ponders er ''zo'' uitkomen en dat 6 ponders het enorm moeilijk hebben. Het ligt ook aan je bouw. heb je een heel smel bekken dan zal het wel wat moeilijker worden, maar ook daar weten ze in het zkh wat ze moeten doen.

Succes meid!
Liefs ciomama

Zo das een flink, wij zijn volgens mij op de zelfde dag uitgerekend en de onze wordt geschat op 1400 gram en een beetje.
Ach wat maakt het uit als ze maar gezond zijn toch?

Hoi 2dexmama: ons kindje heeft een flinke groeispurt gehad. Maar zegt nog niks, als hij zich nu aan het gemiddelde gaat houden, kan het nog een lager gewicht gaan krijgen.
Gemiddeld zit het gewicht bij 31 weken op 1500-1800. Dus het valt allemaal nog mee en we zien allemaal wel weer

xyvonne

Terug
Bovenaan