Groei echo gehad

hey wat fijn voor je vader! wat een rust!! heerlijk!
maar 8 pond ja ik vind het wel meevallen maar dat komt doordat die van mij 10 was. maar mijn dochter was ook 8 maar dat ging prima en ook nog snel. ik moet 3 febr nou ben heel benieuwd vooral omdat ze verwachten dat deze miezemuis een klein formaatje is nou dat hoop ik noi ook een keer!!! niet overtobben komt best goed!

Fijn dat alles goed is verder,ons 2de kind hadden ze 7 pond geschat maar woog er 8,5 pond,een lekkere mollige baby dus....maar toch,je vind het toch weer zoo klein!!tenminste ik hoor,ondanks die 8,5 pond,ik ben een kleine 15 minuten bezig geweest om te persen,en niks uitgescheurd ofzo,nu was het natuurlijk wel mn 2de bevalling,de eerste heb ik bijna 40 minuten geperst en was nog geen 7,5 pond,dus zeg idd niks,ben benieuwd hoeveel die van ons nu weegt....donderdag een groeiecho en dat met precies 30 weken,denk wat kleiner,mn buikje is ook nog niet groot haha....al zeg dat niet altijd wat....we zullen zien
liefs jootje

Hoi mamajo83 en mama van lot:
welke kleding maat begonnen jullie dan mee. Ik heb namelijk een heel leuk shirtje met mijn naam is ..... en wil dat hij deze aan krijgt. Het is een 50-56 en valt volgens mij aardig groot.
Bij welke maat begonnen jullie?

x yvonne

Terug
Bovenaan