Groei echo!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben vannmorgen naar de Vk geweest,en ze vond mijn buik wat aan de kleine kant,ben vandaag 35 wkn+3dgn.
Nu heb ik altijd al een bescheiden buikje gehad,maar toch in totaal 12 kg aangekomen...
Nu had ik al een paar weken zoiets van zal de kleine wel goed groeien??

En na vandaag willen ze toch een groei echo laten maken,gewoon voor de zekerheid..
De vk kon met de handen niet helemaal goed voelen hoe groot het kindje was..naar haar idee is het iets te klein!
Nu was ik na het bezoek helemaal van slag! Maak me een beetje zorgen,want wat als het echt te klein is??!!
Wat kunnen ze eraan doen?
Ik heb volgende week dinsdag een afspraak in het ziekenhuis.

Ik hoop dat jullie mij een beetje gerust kunnen stellen!

Liefs Alin

hoi hoi

meis ik zou zeggen geniet van je echo.. kun je je kleine weer zien :D

ik heb zelf bij mijn eerste en nu bij mijn 2de een lekker klein buikje.
mijn zoontje is met 39wk geboren met 3370 gram.. netjes dus.. ondanks mijn kleine buikje.
ik ben bij mijn eerst ook 12kg aan gekomen.
ik denk dat je je niet zoveel zorgen moet maken hoor..
maar het is wel fijn dat ze voor de zekerheid een echo maken dan weet je het zeker.

suc6

groetjes Simone

mv Mart 21mnd en 33wk zw

Hee,   Maak je nog geen zorgen hoor! Een buik zegt echt NIETS over de grootte van je kindje! Mijn schoonzus had amper een buik, en toch was haar zoontje 9 pond!
Ze is ook lang en slank van zichzelf, en dat scheelt echt!
Wacht eerst die echo maar eens af! 12 kilo aankomen is ook niet echt weinig hoor!
Succes!

Hoi,

Mijn eerste was ook te klein, Het enigste wat ze kunnen doen is rust voorschrijven. En als ze zich echt zorgen maakte had je gelijk al wel voor een echo gemoeten. Ik loop nu ook bij de gyn voor groeiecho's omdat de eerste te klein was. Nu is het ook geen grote maar   niets om mij zorgen om te maken. Heb ook nog geen rust voorgeschreven gekregen, maar probeer dat zelf wel al zoveel mogelijk om opname te voorkomen.
Ik moet er alleen op letten dat het blijft bewegen, maar dat moet iedereen denk ik wel. En zolang het goed beweegt heeft het kindje het naar zijn/haar zin. Dus zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was. Stress is niet goed voor je kindje.

groetjes pien mv daan. 35 wk 1 dag

hallo,

ik denk dat jeje niet druk moet maken.
ik was van de eerste 25 kilo bij gekomen.
en een flinke buik.
nu ben sta ik al van jan op het zelfde gewicht.
9 kilo,dan ga ik en dan is het 9,8.en de laatste keer was het 9,1.
en mijn buik is dus een stuk kleiner nu.

sterkte
groetjes valeska

quote: valeska74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2009 22:19:11'));

hallo,

ik denk dat jeje niet druk moet maken.
ik was van de eerste 25 kilo bij gekomen.
en een flinke buik.
nu ben sta ik al van jan op het zelfde gewicht.
9 kilo,dan ga ik en dan is het 9,8.en de laatste keer was het 9,1.
en mijn buik is dus een stuk kleiner nu.

sterkte
groetjes valeska   ben nu 36wk+3dagen

ik was woensdag bij de vk en ze kon de beeb niet precies voelen hoe ze ligt en wil voor de zekerheid een echo laten maken hoe ze ligt en wordt gelijk opmetingen gedaan hoe groot ze is.

Ik mag morgenochtend terecht - ik ga er echt van genieten, wij krijgen ons kleine meid te zien hoe ze er uit ziet als ze over een aantal weken op de wereld komt.

waarom ben je zo onrustig hierover?

Ik denk dat ze er niet veel aan kunnen doen als jullie beeb te klein is, maar dan weten ze wel dat ze er gelijk op kunnen reageren zodra de beeb geboren is.
Ik ben 6 kg aangekomen en mensen vragen of ik een tweeling draag.

De dikte van je buik en het aantal kg's zegt niets over de grootte van je kindje..

Zoals anderen zeggen, ga lekker genieten...

ik zie nu pas dat je bericht al 11 maart was, je bent dus al geweest. Hoe was het???

Terug
Bovenaan