Groei echo!

Ik heb gisteren dus mijn groei echo gehad, ik schrok hier wel wat van.

Bij de laatste controle kon de ze de beeb voelen als 'normaal'.
Afgelopen woensdag kon ze de beeb niet goed voelen en wilde voor de zekerheid een ligging + biometrie echo.

Ik ben nu 36 weken, maar de volgende metingen zijn gedaan:

-hoofdje = 38 weken en 2 dagen
-benen = 40 weken en 2 dagen
-gewicht= 3645 gram

Het is nu dus afwachten.. echoscopiste gaat de vk bellen met de informatie en dan hoor ik wel van de vk wat er gaat gebeuren. Nu snap ik waarom mensen vragen of ik een tweeling krijg hahahaha

Hallo,

Ik ben idd al geweest voor de groeiecho,en het viel wel mee allemaal gelukkig!
Het kindje is idd wat klein maar niet zorgwekkend,het lag iets onder het gemiddelde...
Ik was toen 36 wk+2 dgn en de grote was toen van een kindje van 34wkn..
Maar we zijn inmiddels alweer bijna 2 wkn verder...

Ben gelukkig wel wat gerustgesteld.. al vond ik de echo zelf een beetje tegenvallen,moest snel snel,leek wel wel of ik n nummertje was..
Weet natuurlijk ook wel dat het geen pretecho is,maar we werden snel afgewimpeld!
Naja alles is goed met de kleine dat is het belangrijkste!!

Liefs,
Alin

oh dat is jammer dat het zo voelde voor jullie.
Ik lag zeker 20 minuten op het bed, nog ff gepraat. Echo foto meegekregen, ik heb nog vragen kunnen stellen. Tijdens de echo dingen goed bekeken.

Misschien ligt het aan of je in het ziekenhuis loopt of een echoscopiste. Mijn echoscopiste heeft haar praktijlk aan huis.

Iig gelukkig dat alles goed is met jullie beeb.

nog even een story over niet goed groeien: bij mijn schoonzusje zei de vk bij 30 weken al dat ze zich zorgen maakte, want het was aan de kleine kant en het was steeds niet goed gegegroeid. Ze zei hou er maar rekening mee dat het echt een kleintje wordt. In mijn zwangerschap zeiden ze dat het een gemiddeld kind was van zeker 3500 gram. We zijn 4 weken na elkaar bevallen en we kregen beiden een gezond meiske van 3 kilo! Dus ja..... klopt niet altijd wat ze zeggen!

het blijft een indicatie.
Ik moest nog naar het ziekenhuis om daar een echo te laten maken, en ze was daar al 3900 gram en loopt 2 weken voor qua groei maar niet qua ontwikkeling.
Ik heb 15 april weer een echo, het blijft afwachten.

Terug
Bovenaan