Groei echo

Ik duim ook Vonneke!

Ik heb trouwens de groeiecho vandaag ook gehad, kindje is nu ong 1900 gram, loopt precies op schema qua groei, en ze kon al een bos haar zien!! haha van de baby dus he?!

Kan wat worden als ik over 8 weken ongeveer ga bevallen, zal wel rasta-haar hebben ;)

Liefs sabina

Spannend hoor yvon.
Hier ook spanning, loop nu ook bij de gyn en die zag dat de buik van de baby kleiner is dan gemiddeld en dan de rest van het lichaam/hoofd.
Ook heb ik minder vruchtwater dan gemiddeld. Maar de gyn zei dat ik na 2weken terug moest komen dus nog niet zo 'erg' als bij jou yvon want nog geen kans op opname en geen ctg's etc. Hoe was het afgelopen dond?

Fijn dat bij jou alles goed is sabrina, leuk joh die haartjes haha

Hier weer een reactie terug! Mocht afgelopen donderdag direct een nachtje blijven omdat ik smorgens iets bloedverlies had. Ze hebben het verder niet gecontroleerd omdat ze anders bang waren dat ze de boel op gang brachten en dat ik dan al ging bevallen. Dus het eerste uur maar aan de ctg geweest en gelukkig was die helemaal goed en geen last van weeen dus scheeld weer. Donderdagavond en vrijdag nog 2x een ctg gehad ging helemaal goed en geen bloed verlies dus mocht weer lekker na huis! Niks beter dan thuis slapen hahah

Vandaag weer na de gyn geweest weer een ctg en een echo was weer helemaal blij om de beeb weer te zien, was weer helemaal verliefd en alles zag er weer goed uit.
Donderdag as weer heen dan nog een ctg en een groeiecho en nu hopen dat de beeb weer wat gegroeid is!!!

Terug
Bovenaan