groei van mijn buik

heyyyy allemaal ik ben nu 14 weken zwanger en heb echt een buikje gekregen maar gister leek het netalsof me buikje wat minder was waar ligt dat aan ? hebben jullie dat ook nu heb ik weer een buik :D mensen zien dat ook

groetjess reyy
 
ligt aan je darmen. je buik wordt nu nog niet dikker van je babytje maar omdat je darmen zich verplaatsen en reageren op de hormonen. Dit kan per dag goed wat verschillen!

Groetjes Annemiek
 
ik denk niet aan de darmen kan toch van persoon verschillen ik heb gelezen dat je buik al begint te groeien met 13 weken ik heb gwn elke dag een buikje maar soms wat meer dat kan wel aan mijn darmen liggen vl zei ook dat nu al een kleine ronde buik heb :)
 
Met 14wk begon mijn buik ook aardig te groeien.
Savonds leek hij ook groter dan sochtends.
Geen idee waar het aan ligt.Inmiddels 18wk zwanger en heb nu al echt een zwangerwschapsbuikje.
 
Geen idee hoe het komt, maar kan zijn dat je baby de ene keer meer voor ligt en de andere x meer achter..
Dat je zo vroeg een buikje hebt, kan door de baby komen maar in veel gevallen ligt het aan de darmen. Bij een tweede of meerdere kindje kun je al sneller groeien omdat de ruimte er eerder is geweest, bij een eerste gaat dat veel langzamer..

ik heb zaterdag ff gemeten en ben in 4 week tijd 10 cm gegroeit qua buikomvang... (ben 27w2d) nu dus 103 cm
 
's Morgens zijn je darmen leeg en is je buik uitgerust! 's Avonds is dat precies omgekeerd! Vandaar dat je dan meer buik hebt! Dat blijft je hele zwangerschap zo... ook al is het in het begin beter op te merken!
 
Terug
Bovenaan