groei van mijn buik

maar er zit toch wel verschil in een zwangerschapsbuikje en een dikke buik bij mij is er een ronding ik ken mensen die met 10 weken al een buik hebben ook al zijn het me darmen gewoon denken dat het je baby die groeit vindt ook normaal volgende week al 15 weken moet toch wel een beetje groeiennnn :(
 
Ja natuurlijk zit daar verschil tussen, maar normaal gesproken worden je darmen niet door je hele buik verplaatst om ruimte te maken voor je kindje. Dat is dan ook echt wel een zwangerschapsbuikje hoor. Pas vanaf week 20 (dacht ik) is het echt je kindje dat groeit
 
hartje gehoord(L) super en ze voelde aan mn buik ik voel al een bolletje zei ze is al aan het groeien.maar op de zwangersschapconsult brief staat tussen 14 en 15 weken hoe kan dat bij echo hebbben ze toch berekent 30 juni bevaldag maar ze zegt als je 14 weken 3 dagen bent dan kom je uit op 27 juni dus we gaan he bespreken met andere verloskundigen ik wil echt niet opnieuw gaan tellen vanaf de 14e week dus hoop maar 15 weken :D
 
ik vl gebelt en gevraagt ze zei je schaambeen ofzo 2 vingers zoiets zei ze het lijkt 15 weken zei ze en daarna zei ik bij de echo zeiden ze dat ik 30 juni uitgerekent was maar ben nu 14 weken 3 dagen dus 27 juni uitgerekende dag 3 dagenn pff maar jaa morgen weeer doortllennn
 
om die 3 dagen moet je je niet druk maken.
ik ben 26 maart uitgerekent, maar de 20 weken echo weest 28 en 30 maart uit... wij gaan gewoon van de eerste datum uit. 26 maart...

maak je niet druk.. je beeb deed het goed en daar gaat het om.. het 1e kindje groeit nu eenmaal meer dan de andere, daarom kunnen ze ook nooit een exate datum berekenen....
 
Terug
Bovenaan