groeiachterstand baby

Bij mij dacht de verloskundige ook een flinke groeiachterstand te zien, maar rond die tijd schijnen baby's de ene keer heel hard te groeien en de andere keer weer nauwelijks. Het kan dus zijn dat er net een flinke groeispurt aan zit te komen en dat je kleintje straks wel weer op schema zit! Dat was bij mij het geval.
Ik hoop dat je gewoon heel veel rust neemt en je niet te druk maakt tot je een echo hebt gehad, want het kan echt heel erg meevallen!

Succes!

Liefs, Pam
(40w,2d)
 
Het kan nog alle kanten op gaan zoals ik lees. Ik heb niet het idee dat ik niet genoeg rust, ik slaap best veel. Ik blijf wel ontzettend moe, dat wel. De baby beweegt wel de hele dag door. Maar als ik bijv. visite heb dan voel ik hem niet, logisch ook he. Ik kan nu alleen maar afwachten, vreselijk. Ik lees hier veel tegenstrijdige reacties, weet niet zo goed wat ik ermee moet. Bij de een viel het mee, niks aan de hand, de ander moet meteen opgenomen worden.
 
Ik zou het proberen om in een ander ziekenhuis sneller een afspraak te krijgen. Ik zou net zolang doorgaan tot ik een plekje kreeg, want 1,5 week zou ik te lang vinden.Ik heb zelf mijn dochter gekregen met 31 weken en zou nu onder geen beding nog concessies doen. zet 'm maar op een janken of schreeuwen,maar zorg dat je snel wordt geholpen.
 
Terug
Bovenaan