Groeiecho gehad..(3 weken voor op schema)

A

Anoniem

Guest
Nou ben terug van de echo en die loopt 3 weken gemiddeld vooruit (4 verschillende metingen, van 39,5 weken - 38,5 weken - 39,2 weken - 39 weken) en hoor nu 36,3 weken te zijn.

Hij woog nu rond de 7 pond. en in principe klaar voor bevalling.

Ons mam en ik zaten te denken we dachten toen dat ik langer zwanger was en dat klopt volgens deze cijfers eigenlijk wel..maar dan zouden de eerste echo's niet kloppen dus dat is raar. Je kan toch de eerste echo niet fout hebben?

Ze was extreem aardig de echo vrouw, ze hadden het er duidelijk over gehad daar (ze hoort ook bij praktijk) want ze zeiden hoe moeilijk het voor me moest weten ME en zwanger zijn zeker met zo'n grote buik en beeb. Kortom nu erg positief NOG! we zien om 11 uur wel verder dan heb ik de controle afspraak en gaan we kijken wat we eventueel kunnen doen...

succes ermee.

weet niet of ze het mis kunnen hebben bij de eerste echo's. maar wat betekent het nu dan dat je beeb zo voor loopt. kan het zijn dat ze nu willen dat je dan al gaat bevallen??

wat bedoel je met ''kijken wat ze eventueel kunnen doen''?

wel spannend hoor allemaal.
succes bij je controle.

quote: drentje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 09:55:07'));

wat bedoel je met ''kijken wat ze eventueel kunnen doen''?

wel spannend hoor allemaal.
succes bij je controle.

ivm met mijn ziekte en hartslag willen ze me niet al te lang laten doorlopen, zeker omdat ik nu hele lage weerstand heb (ook vanwege mijn ziekte) willen wij dat niet want zie mezelf nu niet met nog een longontsteking (noem maar iets) bevallen.

Vandaar dat ik een groeiecho kreeg zodat ze kunnen kijken of ze eventueel een proefinleiding kunnen doen om te kijken of mijn baarmoeder er al klaar voor is om te bevallen.

Alleen de ene denkt met mij mee en de andere VK ben je alleen maar een lopende baarmoeder voor en die heeft geen idee wat ME inhoud dus vandaar dat het afwachten is.

Heeft de voorsprong van je kind te maken met jouw ziekte en of medicijnen dan?
Misschien klink ik onnozel, maar ik heb hier totaal geen ervaring mee.
Het vervelende is inderdaad dat de meeste artsen en VK's het belang van de baby voorop die van de moeder stellen.....dan is het vast een verademing om ook eens iemand tegen te komen die jou begrijpt.

Ik hoop wel voor je dat het dan niet zo lang meer duurt voor je mag/kan bevallen.......

gr mama van MD

quote: mama van MD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 10:12:15'));

Het vervelende is inderdaad dat de meeste artsen en VK's het belang van de baby voorop die van de moeder stellen.....dan is het vast een verademing om ook eens iemand tegen te komen die jou begrijpt.

Ik hoop wel voor je dat het dan niet zo lang meer duurt voor je mag/kan bevallen.......

gr mama van MD

nee heeft niets met mijn ziekte te maken dat ie voor ligt (misschien dat ik teveel heb gerust haha omdat ik weinig kan dat ie daardoor sneller is gegroeid ofzo ik weet niet)

Ga het zo allemaal zelf ook vragen aan de VK want ik heb er ook geen ervaring in.

Je moet wel kunnen bevallen qua lichaam natuurlijk en hiervoor moet je wel in een redelijke conditie zijn lijkt mij maar we horen wel meer vanmiddag dan vertel ik er alles over...ik vind het erg spannend allemaal omdat ik niet weet wat er gebruikelijk is en al helemaal geen ervaring hiermee heb..

Suiker heb ik in elk geval niet dat is al allemaal gechecked...

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 10:31:40'));

quote: mama van MD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 10:12:15'));

gr mama van MD

nee heeft niets met mijn ziekte te maken dat ie voor ligt (misschien dat ik teveel heb gerust haha omdat ik weinig kan dat ie daardoor sneller is gegroeid ofzo ik weet niet)

Ga het zo allemaal zelf ook vragen aan de VK want ik heb er ook geen ervaring in.

Je moet wel kunnen bevallen qua lichaam natuurlijk en hiervoor moet je wel in een redelijke conditie zijn lijkt mij maar we horen wel meer vanmiddag dan vertel ik er alles over...ik vind het erg spannend allemaal omdat ik niet weet wat er gebruikelijk is en al helemaal geen ervaring hiermee heb..

Suiker heb ik in elk geval niet dat is al allemaal gechecked...

Ik ben zo benieuwd voor je!
Mijn eerste was trouwens ook groot, die liep op het eind 2 weken voor (suiker ook ok) en dat was gewoon een reus (4400 gr en 56 cm). Tja die heb ik er dan ook niet uit gekregen zonder de hulp van een chirurg.......(maar hij was ook 12 dagen te laat).

Nu loopt deze tweede ook al 1 week en 2 dagen voor.......en ik was toen iets meer dan 18 weken.
Vandaag moet ik weer voor de 20 weken echo en dan zullen we zien hoe groot het is.......
Ben benieuwd en we zullen het wel zien aan het eind van het jaar.......of ik die er uit ga krijgen zelf.

gr mama van MD

ha Ponyville,

Ik denk dat het wel fijn is te weten dat het zo goed gaat met je beeb. Ik ben ook benieuwd wat ze zeggen of je dus eerder ingeleid wordt.

Maar goed dat hoor je vanmiddag allemaal wel.

Het kan zijn dat de eerste echo's afwijken. Ik heb dat bij 13 weken gevraagd. Bij de eerste echo liep ik 2 dagen voor bij de tweede 1 dag achter bij de 3e 3 dagen achter.

De   gyn gaf aan dat dat aan de meting kon liggen. Dat wordt niet precies gedaan maar er wordt wel gekeken of je binnen de groeicurve bent. En dan vinden zij het goed.

liefs
talke

Terug
Bovenaan