groeiecho , hoeveel aangekomen ?

hmimes

New member
Ik heb gister mijn groeiecho gehad was nog geen 31 wkn . De kleine groeit 5 dgn vooruit en weegt 1830 gram . Ben wel verbaasd omdat ik zo slecht eet .

Hoeveel weegt die van jullie ?
Ik ben zelf tot nu toe iets van 6 kilo aangekomen .

Heb een klein buikje voor 31 wkn . De echoscopist zei me buikje is 1 en al baby en niets meer . Vandaar dus kleine buik , dus ook geen extra gewicht .
 
Ik heb ook een groei echo gehad. Ben precies 30 weken.
De kleine loopt qua groei een week voor. En hoofdje was nog iets groter. En het gewicht werd geschat op bijna 1600 gram. ( maar al zo vaak gehoord dat ze fout zitten met het gewicht )
Maar dat was allemaal prima!

Ik zelf weeg normaal 61 kilo, en nu weeg ik 73 kilo dus 12 kilo aangekomen. Heb wel aardige buik.
Maar de gynaecoloog zei dat ik qua gewicht niet veel meer aan zou komen alleen nog gewicht van de baby.

 
Ook ik heb groeiecho gehad dit was al met 28 weken dus bijna 4 weken geleden...
Beeb was toen rond 1250gram...
Alles netjes op gemiddelde

Moet wel zeggen dat ik dag erna 3D echo heb gehad en daar werd hij op 1350 geschat ze dacht dat ik een dikke 7 ponder zou krijgen...gewoon normaal...

Hou je niet teveel vast aan groote en gewicht het zijn schattingen ze kunnen het nooit met zekerheid zeggen...

Overigens ben ik zelf ongeveer 5 kilo gegroeid, biet zoveel dus...
Moet volgende week weer dus zullen zien hoeveel er weer bij is...
Krijg trouwens nog een groeiecho dus mag over een paar weekjes weer spieken :)
 
Ik ben met 31+3 weken gegaan voor een echo en mijn ukkie liep een week voor. Werd nu geschat op 2000 kg dus een dikkiedik!! Blijkbaar heeft mijn baby een groeispurt gehad haha en waarschijnelijk zal hij nu langzamer groeien. Ijzer en bloeddruk was gelukkig goed ! Zelf heb ik een kleine buik en ben ongeveer 10 kilo bijgekomen. Groetjes Ziana
 
Heyy

Ik ben nu 33+2 en 13,5 kg aangekomen, en heb dan ook een beste buik. Ons ukkie is groter dan gemiddeld en heb veel vruchtwater. Ik krijg met 35 1/2 week een liggingsecho. Dan gaan ze ukkie ook weer ff meten.

 
Wij hebben een groeiecho gehad met 31+1 en ons meisje werd op dat moment geschat op 1545 gram, netjes tussen de lijntjes, buikje beetje boven de middenlijn, hoofdje er net iets onder, maar mooi op schema. Haar gewicht wordt geschat op 3190 gram bij geboorte op 40+0.

Ik ben intussen 4,5 kilo aangekomen, maar heb wel echt een flinke buik, krijg er helaas weer een nieuw stukje tijgerprint op mijn buik bij (ookal is het ons 2e kindje) komt al een centimeter of 8 boven mijn navel uit... Ik vermoed dat ik net als na mijn bevalling van Elias weer in de min uitkom qua kilo's. Na mijn bevalling woog ik toen 6 kilo minder dan voor mijn zwangerschap... Voor ons op 2 oktober de volgende groeiecho.
 
Terug
Bovenaan