groeiecho , hoeveel aangekomen ?

Hoi dames,

Ik heb vorige week bij 27+2 een groeiecho gehad, alles netjes alleen hoofdje en buikje 6 dagen achter maar was niets bijzonders. Gisteren een 3D echo gehad daar werd ze geschat op 1200 gram bij 28+4wk.

Zelf ben ik 4 kilo aangekomen tot nu toe. En dat van die minder kilo's na de bevalling als voor de zwangerschap zie ik ook wel zitten;-)

Liefs Carola (decmama)
 
Ik ben nu 32 en ben begonnen met 73 kg. Weeg nu 82 dus bijna 10 kg.
Over 2 weken hebben wij een liggingsecho dus dan weet ik hoeveel de baby weegt.
Laatste echo, heb ik heel veel zin in!
 
Hier krijg ik geen standaard groei echo. Wel liggingsecho met 36 wk dus nog twee weken.

Ben nu 34 wk en 10 kg aangekomen.
 
Ik krijg morgen een groeiecho en gaan ze kijken hoe de kindjes liggen, want ze liggen in stuit..lig ook vanaf dinsdag weer in het zh,aan de weeën remmers gelegen, toen die stopte heb ik een weeën storm gehad, blijft onrustig..ben nu 32+3 en met 29wk waren ze ongeveer 1650 gram..dus ben benieuwd morgen..
 
Dag meiden!
Wij hebben donderdag 27 september weer een echo. Dan zijn we 32+1 dus benieuwd hoe groot hij dan al is?! Laatste echo was met 28+1 en toen woog Sjoerd 1300gr. Hij zit iets aan de bovenkant van de groeicurve, maar daar ben ik erg blij mee :) Volgens die curve zou hij nu zo'n 2kilo zijn.

Ben zelf nu met 30+4wk een kleine 8 kilo aangekomen, dus dat is netjes vind ik zelf. we zien wel waar we op uit komen.

Nou genoeg statistieken... ;-)
Fijne zondagavond allemaal.
Liefs
 
Ik heb laast ook een groeiecho gehad ik was toen 32 1/2 week bij mij was het nu wel goed wel aan de lichtte kant maar wel acceptabel ze was toen 1700 gram. Ze zegt ook ja we meoten ook naar de ouders kijken en wij zijn ook niet zo groot dus was het goed. Ze houden het wel in de gaten krijg met 36 weken weer een groeiecho.
Ik eet ook niet best moet ook nog steeds veel overgeven.
Was eerst veel afgevallen en ben nu 6 1/2 kilo aangekomen in de tussentijd heb ook een kleine buik en mijn zus is 38 weken en die heeft een nog kleinere buik.
Vindt het wel fijn hoor je moet het toch meeslepen maar de reactie van mensen is niet altijd even leuk als ze zeggen zo hoe lang nog zeg ik nog 6 1/2 week oh nou dat zal je niet zeggen joh.

 
Ons mannetje groeit ook prima, alleen hij zat wel iets onder het gemiddelde. Maar wij zijn ook niet zo groot... waarschijnlijk krijgen we nog een groei echo over een paar weekjes.. ach, het moet er ook allemaal nog uit he ;)
Ben nu best veel aangekomen vind ik zelf.. merk wel dat ik vocht vast hou. Ben nu 32+3 en ben 13.5 kilo aangekomen... oepsie... kwam in het begin al veel aan, (voornamelijk door teveel snoepen haha) maar let er nu echt op, heb ook niet veel honger meer...
 
Wij hebben maandag de groei echo gehad en onze meiden zijn flink gegroeid..meisje 1 is 2300gr en meisje 2 2150gr..schrok me rot want 2 wk geleden was het 1650 gram..en ik ben 32+6 vandaag..
 
Terug
Bovenaan