Groeien alle baby's zo goed?

Marit is van 27 maart en is al over de 8kg en is 65cm. Ze eet echt gigantisch goed. Nu fles, 1/2 potje fruit, fles, fles, 1/2 potje groente en papfles.
Ze wordt zo groot, het gaat echt veel te snel.

woowwwww

mijn meisje Amy is van 30 maart woog bij geboorte 3860 en nu...... 6 kilo!!!! haha

en hier bv en s avonds fruit of iets maar niet altijd wilt ze en de bambix wilt ze niet meer.....

Dhymaris is ook van 30 maart en woog bij de geboorte 3870 gram bij 50cm....Laatste keer bij cb was 29 juli en toen was ze 5775 gram en 62,5 cm. Ze groeit wel maar niet veel.....vind ik niet erg hoor....zo kan ik langer van een klein babytje genieten. Al wil ze zelf niet echt een baby zijn volgens mij, ze wil t liefst hele tijd rechtop zitten en vind alles interessant.

Dhymaris is ook van 30 maart en woog bij de geboorte 3870 gram bij 50cm....Laatste keer bij cb was 29 juli en toen was ze 5775 gram en 62,5 cm. Ze groeit wel maar niet veel.....vind ik niet erg hoor....zo kan ik langer van een klein babytje genieten. Al wil ze zelf niet echt een baby zijn volgens mij, ze wil t liefst hele tijd rechtop zitten en vind alles interessant.

haha zou het aan de datum liggen???
amy is ook zo vlot liggen wilt ze absoluut niet meer ze wilt lekker erij zitten en kan als je haar neerzet een paar tellen rechtop zitten zonder om te vallen!!!! ook speelt ze zittend haha en als je der op der rug legt in de box of op een kleed ligt ze binnen 2 seconden op der buik knietjes eronder en zo beweegt ze zich vooruit en achteruit hahaha

\
Dhymaris groeit dus ook idd erg langzaam krijg je niet veel commenataar dan?? wij lopen bij een kinderarts vanwege de groei en het spugen wel!! krijgt Dhymaris ook al bijvoeding???

liefs danielle

Nou Rebecca was bij geboorte (26 januari) 2542 gr en ong 45cm lang
en op 19 juli was ze ruim 63 cm en 5935 gr

En dat nadat ze een tijdje niet zo goed vooruit ging, en ook verschillende weegschalen, dus geen goed definitief beeld.

Wel had ze laatst gigantisch dikke toet en nek, en ineens is die minder geworden, en we merken dat ze weer langer is geworden aan haar kleding.

Ze was klein, is klein. Maar groeit wel volgens de lijn.
Nu weet ik het niet maar gok op bijna 7 kg, eind aug weer naar de kinderarts.

Terug
Bovenaan