Groeien alle baby's zo goed?

Oh wow, en dat op bv alleen? Da's pure slagroom :) (Ben gewoon stikjaloers hihihi)

Mijn Jasmijn (28-2) is idd ook zo'n lekkere bolle boedha baby. Ze was bij het laatste cb bezoek 66 cm en 7750 gram. (We moeten de 30e weer)

Nou Rebecca was bij geboorte (26 januari) 2542 gr en ong 45cm lang
en op 19 juli was ze ruim 63 cm en 5935 gr

En dat nadat ze een tijdje niet zo goed vooruit ging, en ook verschillende weegschalen, dus geen goed definitief beeld.

Wel had ze laatst gigantisch dikke toet en nek, en ineens is die minder geworden, en we merken dat ze weer langer is geworden aan haar kleding.

Ze was klein, is klein. Maar groeit wel volgens de lijn.
Nu weet ik het niet maar gok op bijna 7 kg, eind aug weer naar de kinderarts.

Fleur woog bij de geboorte 17 maart, 3800 gram en was 50 cm, vorige week 5 aug. Woog ze 7155 gram en 65 cm, heerlijk dikkerdje..:D en dat op volledige bv, collega van me vroe al of ik zelfrijzend bakmeel gaf!! Haha

Leuk om te lezen hoe die kleintjes groeien en zich ontwikkelen. Mijn oudste was een heel kleintje en zat altij ver onder het gemiddelde. Ze deed het super dus heb ik me er nooit druk om gemaakt. Anoush is echt een dikkertje, weer heel anders. Ze is wel heel actief, Ik legde haar gister op het bureau van de verpleegkundige en ze draaide zich gelijk om, grappig.
x

Terug
Bovenaan