groeien,groeien

Mijn dochtertje is al weer 4,5 maand oud is een erg lief en tevreden baby
Ze heeft inmiddels maat 62 a 68 van kleertjes ze ziet er gezond uit
Is 65 cm lang en weegt al 7 kg nu vraag ik me af is dit nu zo ontzettend zwaar en groot
Overal waar ik kom is het jeetje die ziet er goed uit en wat een groot kindje en hollands welzijn etc etc hoe groot en zwaar zijn jullie kindjes en hoe oud zijn ze ??
Groetjes Monique

Hoi

Nou volgens mij is dit heel normaal, onze oudste  was bij 4mnd   66 cm en ook bijna 7 kilo. Ze was op zich wel groot maarken genoeg baby's die groter en zwaarder waren. Ze zat meestal iets boven het gemiddelde, volgens het groei schema van het cb

Dus niks aan de hand, lekker genieten hoor en laat ze maar kletsen

Groetjes annegien

Hoi,
Mijn zoontje Roan is precies 4 mnd, 7 kg en 67 cm lang. Gisteren op het consultatie bureau geweest en hij zit net boven het gemiddelde in de curve. Maar ik krijg ook heel veel reacties van wat is hij groot, sterk, stevig etc....

groet van Else

Hoi weerdje,

Mijn dochtertje is nu 14 weken en ook 65 cm. en 7 kg. Dus dat scheelt ruim een maand.
Als je in de groeicurve kijkt van het consultatie bureau dan kan je ook zien of het te gek is, maar jou dochter is gewoon van gewicht en lengte hoor.
Ze zeggen het bij mij dochter ook vaak.....hollands welvaren.
Ik voel me dan alleen maar trots. Ja, ze ziet er goed uit, maar liever zo als zo'n scrieltje....toch?
Trek je er niets van aan, beaam het gewoon....ja lekker he!

Groetjes mama van Yana

Ik heb een beetje kleinere dochter. Bij 4 maanden was ze 5690 gram en 59 cm. Ik krijg bij het cb steeds te horen dat ze twee streepjes onder het gemiddelde zit. Zelfs ik krijg te horen dat ze er goed doorvoed uitziet enz... Ik denk dat mensen dat nou eenmaal vaak zeggen tegen baby's.

Groetjes Ilona

Hoi, ik ben maandag naar het cb geweest en daar woog mijn zoontje (nu 4 maanden en een week) 7700 gram en hij was 66,5 cm lang, een aardige beer zo. Ze zeiden dat ie iets boven het gemiddelde zat. groetjes

Hoi Allemaal,

Ik ben gisteren met mijn dochter naar het CB geweest, Ze is nu ruim 4,5 maand oud, (01-02-07) en is nu 66cm en weegt 7800 gram. Volgens het CB moet ik oppassen dat ze niet te zwaar wordt, anders komt ze boven het bovenste lijntje uit!!! Tja, dat wordt dus op dieet!!
In het begin trok ik het me heel erg aan wanneer ze kritiek hadden, nu denk ik "het zal allemaal wel"
Inez doet het hardstikke goed, en krijgt maar 3 flessen van 180cc en 1x 210cc met
Nutrix, (over het fruithapje heb ik het maar niet eens gehad)
En als ze dadelijk wat actiever wordt, trekt het wel weer bij!

Groetjes Janine

Gek he. Volgens mij willen mensen gewoon iets zeggen. Ik hoor ook vaker "wat een flinke" en zo. Slaat nergens op want Quinn zit qua lengte en gewicht gewoon goed in evenwicht. Allebei iets boven het gemiddelde.
Ik zeg dit altijd fijntjes erbij als ik de mensen antwoord die dit soort opmerkingen maken. Ze bedoelen het misschien goed, maar toch.......
Groetjes Veerle
P.s. Quinn is nu 68 cm en 7800 gram.

Terug
Bovenaan