groeien,groeien

Jeetje, als ik dat zo lees is Esther reuzachtig! Toen ze 4 maanden was, was ze 67 cm en 7600 gram (allebei +1 in de groeicurve, dus precies in evenwicht) en nu is ze 5 maanden en heeft ze kledingmaatje 74 aan, dus ik denk dat ze 70 cm of iets meer is en ze weeg bijna 8,5 kilo volgens mijn eigen niet zo nauwkeurige weegschaal!

Ik krijg ook vaak te horen: "Goh, je geeft haar wel goed te eten zeker?" en hollands welvaren en zo. Maar dat vind ik niet erg, want persoonlijk vind ik dat ze eruit ziet om rauw in te bijten...

Mijn zoontje was met 13 weken 60cm en 6900 gram. Een dikkerdje dus.  Deze week (15 weken) heb ik  zijn  kleertjes maat 62 weggelegd.  Ik  krijg ook altijd te horen dat ie 'er goed uitziet'. Nou, ik vind  het allemaal prima!    

ja,irritant he.al bedoelen mensen het misschien niet zo.boas is met 4 maanden en 3 weken 66 cm en 7,5 kilo en ik krijg heel vaak te horen dat het een flinkerd is.nou nee hoor.hij hangt onderin de groeicurve.komt ws door al dat babyvet wat hij heeft.maar groot en zwaar is hij zeker niet.

zo wat groeit jouw kindje lekker! daar mag je trots op zijn.. als moeder van een prematuur kindje is het in mijn beleving een droom dat mijn dochtertje al die kledingmaat kan dragen..

naima is afgelopen donderdag voor het laatst gewogen en gemeten. ze is nu 61 cm lang en weegt 5910 gram. ze heeft erg leuke dikke armpjes en beentjes (in mijn ogen dan.. ), waar ik supertrots op ben.

grtz! SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006, 32wkn, 1530 gram, was 19-01-2007 uitgerekend.

hallo

mijn kleine stef was de laatste keer bij cb (was toen 14 weken) 67 cm en woog toen 7030 kilo dus ook grote vent haha .
hij ziet er ook goed uit al zeg ik hetzelf haha

groetjes chantal

Priscilla was met 4 maanden 5735gram en 59cm lang ze zit onder de curve volgens t cb maar ze ziet er goed en gezond uit ben t ook wel met ieloon eens wat ze eerder schreef mensen zeggen toch al snel wat een hollands welvaren ook al zijn ze nog zo klein....

Christian moet deze week weer naar CB, maar bij onze eigen metingen zit hij nu ruim boven de 7 kilo en is ongeveer 68 cm lang, nu net iets meer dan 4 maanden. Hij zit inderdaad net iets boven het gemiddelde op de groeicurve... Dus lekker normaal, ha, ha!
Ik krijg ook vaak te horen dat het een grote beer is, hollands welvaren (tja, blond en prachtig blauwe oogjes...), flinkerd, dikkertje dap etc. Vooral oudere mensen zeggen dat en ach, het is natuurlijk een feit dat de kinderen 30 jaar geleden een stuk kleiner waren! Wij zijn nu toch ook een stuk langer? Onze kids dus ook!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (18 weken)

Terug
Bovenaan