Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En dames, groeien de buikjes al?
voor mij is het de 6e zwangerschap en ik had nooit verwacht weer een zwangerschapsbroek te dragen (al weggegeven) maar toch heb ik alweer 2 weken 1 aan. hoe is dat bij jullie?
Buikje groeit inderdaad al maar ben recent (voor de zwangerschap) 5 kilo afgevallen dus nog geen probleem met broeken.
Verder de gebruikelijke klachten: misselijk, weinig eetlust, zere en grote borsten en vreselijk mee maar alles voor het goede doel
niet alle broeken zitten meer lekker.... dus wat dat betreft.... ben verder nog geen gram gegroeit. hier ben ik eigenlijk wel blij mee, want heb namelijk aardig overgewicht...
verder hier ook de gebruikelijke klachten. misselijk weinig eetlust en erg moe....
groetjes
Hier nog niet echt een buikje (7 weken 1e kindje) maar mijn broeken zitten niet altijd even lekker. Dus soms broek open met een elastiekje hahaha. Ben ook nog niks aangekomen maar een halve kilo afgevallen.
Hier ook de gebruikelijke klachten maar het hoort erbij!
Hier al een goede buik, maarja wat wil je hè, met een tweeling.
Spijkerbroeken lukt niet meer, leggings wel.
Ik wil nu nog geen zwangerschapskleding kopen (alles van vorige zwangerschap weggegeven), aangezien ik nog heeeeel veel ga groeien en het op het einde niet meer zal passen.
Yess, het is mij ook weer eens gelukt om in te loggen.
Ik heb er weer een extra x bij, maar ben nog steeds dezelfde.
Ik heb nu 1 zwangerschapsrokje gekocht en verder draag ik alleen nog leggings. Broeken zitten me gewoon niet lekker meer. Nu was ik voor de zwangerschap al wat aangekomen, maar ik vrees dat het nu niet beter wordt. Ik heb continu honger en ben niet misselijk zolang ik maar eet.
De weegschaal en ik zijn geen vriendjes, als in; die ontwijk ik.
Vrijdag ga ik op zoek naar meer leuke zwangerschapsdingetjes, want die leggings ben ik toch wel een beetje beu.
ik heb wel zwangerschaps kleding aan.
mijn oude broeken waren op en omdat een gewone broek te kopen heeft geen zin.
hier ook lekker de zwangerschaps kwaaltjes