groeien we al?

Iedereen hier zegt dat ik ben afgevallen, wat trouwens ook niet waar is,ik zie alleen een beetje bleek vanwege de bloedarmoede denk ik. Maar nog geen buikje. Wel grotere borsten..dat wordt nog wat met bh's kopen in dit land...

Ik merk vooral dat mijn buikje ronder begint te worden. Ik had nog behoorlijk wat over van de vorige zwangerschappen (erg veel extra vel gekregen denk ik en ik ben nu 15 kilo zwaarder dat voor we de eerste kregen. Gelukkig was ik toen bijna mager, dus mijn gewicht is nog steeds helemaal goed.) Maar dat buikje dat er nog zat, begint dus wel steeds opgevulder te worden. ik vind het er van bovenaf al best spectaculair uitzien (zeker voor pas 8 weken), maar vanaf opzij zie je het eigenlijk nauwelijks... Gisteren verjaardagsfeestje gehad en een jurk aangedaan, die je buik best wel accentueert, maar ik denk dat niemand iets zag ;)

Hier ook al een buikie hoor!
Ik kan het niet meer verbergen, en al ben ik pas 11 weken, vreemden denken dat ik al op 4 maanden zit whaha :p
Ik ben verder ook smorgens erg misselijk, overdag gaat t wel. Maar zodra ik het gevoel heb trek te krijgen dan gaat er meteen wat in. Als ik dat niet doe dan ben ik weer dikste vriendjes met de pot. Brrr...

Terug
Bovenaan