groeien

bij andere onderwerpen lees ik af en toe iets over de lengte en gewicht van allre baby's. ik ben benieuwd hoe alle kindjes groeien.

De gegevens van onze grote man heb ik nog niet onthuld. Brent was bij de geboorte 55 cm, en 4295 gram. Een flinke jongen, maar door zijn lengte oogt hij als een heel slanke baby. Brent doet het goed op flesvoeding, na een week was hij alweer op zijn geboortegewicht!

Pepijn was bij geboorte 53cm en 4080gr. Na 4 weken was hij 55cm en 4730gr en inmiddels alweer stuk groter. 25 Jan moeten we weer naar cb, ben benieuwd hoe groot hij dan is!

Liefs

Mare was bij geboorte 3100 gr en 49 cm(3 weken te vroeg), na 4 weken 4030 en 52 cm, en met 7 weken 4700 en 53,3. ze krijgt bv, drinkt om de 4 uur flink!! heb meestal 120 ml per borst, best veel. en het gaat super het is een lekkere wijsneus. op het buro noemen ze haar aangenaam eigenwijs haha.
dit omdat ze met 4 weken haar hoofd al zelf recht kon houden en met 7 weken al zelf van buik naar rug kan draaien. het kleine is er zo snel af he!! maar ze kletst zo lekker terug en lacht vollop echt zo gezellig. moet er echt van genieten want het blijft bij ons bij deze twee dames.

liefs

Robin was bij zijn geboorte 3780 en 52 cm.
Hij is helemaal niets afgevallen en na 6 dagen had hij er al een halve kilo aan gedronken! Nu gaat het volgens mij iets minder hard, maar hij groeit nog steeds erg goed

Julia woog bij de geboorte 3410gr. en 52 cm lang.
vorige week op het buro woog ze 4370gr. en 56 cm lang. en ze is alweer gegroeit volgens mij. ze krijgt per dag 5 flessen van 150 cc. en die drinkt ze bijna helemaal leeg.

het gaat inderdaad heel snel.

liefs

Sylvan was bij zijn geboorte 3250 gram. Lengte werd niet gemeten. Ik ben net op het CB geweest en hij is nu 4400 gram en 53,5cm. Hij groeit goed. Maar dat idee had ik zelf ook al wel, want zijn eerste kleertjes zijn al te klein.

Paddy was bij zijn geboorte 3645 gram en 52 cm. Na 4 weken is hij 4600 gram en 53,8 cm. De kleinste kleertjes heb ik maar weer weggelegd want die pasten echt niet meer.

Terug
Bovenaan