groeispurt !?!

Ik schreef laatst al dat ik opeens zo'n buikpijn had en last van gas enzo. Dat is gelukkig nu weer over. Maar ik ben opeens gegroeid!
Ik werd vorige week vrijdag wakker en had het gevoel dat mijn buik erg dik was. Ik voelde dat mijn baarmoeder tot mn navel kwam terwijl hij daarvoor nog twee cm onder mn navel zat!
Ik dacht nog met mn slaperige hoofd, dat komt natuurlijk omdat ik al de hele nacht lig, maar dat kan natuurlijk niet (zou niet best zijn als alles zo maar kon verschuiven, zit opeens je maag in je keel...)
Toen ik me ging aankleden kwam ik er achter dat mijn knoop niet meer dicht wou. Dus maar een elastiekje om de knoop gedaan.
En echt, mn buik is een stuk dikker!
Ik ben er wel heel trots op hoor! Ik ben altijd zo´n dunnetje...
Ik denk dat ik misschien door de groeispurt wel last had van buikpijn. Heb nu al een aantal dagen geen last meer gehad gelukkig.

Zijn er meer die zulke plotselinge groeispurten hebben?

Groetjes, Tes

Klinkt idd bekend. Tot afgelopen vrijdag zag je bij mij nog niet echt veel en sinds zaterdag heb ik voor m'n gevoel ineens een megabuik. Krijg er nu ook echt opmerkingen over, dus is ineens goed zichtbaar.

Had al van meedere mensen gehoord, dat dat rond de 20 weken ineens komt en het klopt dus echt......hahaha.

Geniet maar lekker van je buik!

Hier ook last van snel groeiende baarmoeder vandaar de ziekenhuisopname en nier-probleem mn buik komt niet echt naar buiten maar groeit omhoog waardoor alles verdrukt. Heb mn baarmoeder al ruim boven mn navel zitten terwijl er verder weinig te zien is. (alleen voor onszelf)
Hoop wel dat dat gauw gaat veranderen want voel me op en top zwanger, voel de kleine de hele dag door trappelen en moet mensen echt overtuigen dat ik al bijna 20 week zwanger ben... Zou het erg leuk vinden als dat iets meer aanwezig is...
Dus geniet er maar lekker van!

Hier ook hoor! Mijn buik voelt sinds een klein weekje heel gespannen en heb (denk ik) beetje last van bandenpijn.. Ook merk ik met bukken dat er in eens een buik "in de weg zit". Ik moet nu alles anders gaan doen.. Ook slaap ik sinds een paar dagen met een kussen onder mijn buik. En natuurlijk met het tillen en bijv. de fles geven aan mijn dochter kan ik het goed merken.Maar ik klaag niet hoor, ik vind het heerlijk! Ik voel me zo mooi! Alleen maar genieten! Ik heb ook nog steeds geen last dus dat is natuurlijk ook heel fijn!
Ik ga nu gewoon regelmatig met een warme pittenzak op mijn buik op de bank liggen. Die kleine komt dan meestal meteen in beweging, echt zo heerlijk allemaal! Ondanks de placenta die aan de voorkant ligt voel ik de baby veel en duidelijk bewegen. Ik wil altijd wel zwanger zijn! ik vind het zo leuk! :D
Maar goed, het ging over onze buiken he? haha

Ja, de laatste 1 a 2 weken heb ik ook een groeispurt gehad! Hoewel er eerst niets te zien was, heb ik nu ineens een buik(je). Mijn vriend riep eerst de hele tijd dat ik wel niet zo groot zou worden... maar nu hij heeft gezien hoeveel je kan groeien in zo'n korte tijd is hij daar op terug gekomen ;)
Hoewel mijn buik nog niet heel groot is, merk ik wel met opstaan vanaf onze lage bank etc dat dat moelijker wordt! Baarmoeder zit echt in de weg.
Kan nog net een paar van mijn eigen broeken aan met een elastiekje ertussen, maar gaat nu zo snel dat ik vermoed dat dit de laatste week is. Woensdag eindelijk shoppen!

ik had voor de zwangerschap al een buikje,maar nu helemaal.Een echte groeispurt heb ik niet gehad,maar heb inmiddels wel een buik. Vooral bij het strikken van mijn veters begin ik te merken dat re een buik in de weg gaat zitten. Niet dat dat erg is hoor.

Wel leuk dat eigenlijk iedereen dat dus wel heeft! Ik was er echt verbaasd over hoe snel dat ineens gaat. Ik kan nog 1 spijkerbroek wel aan, maar de rest wordt nu toch te strak. Gelukkig heb ik ook nog een jogging broek (laatst gekocht voor de zekerheid haha).
Ik moet binnenkort ook maar eens shoppen voor nieuwe broeken. Komend weekend verhuizen, dan tentamens en dan weer shop-tijd!

Terug
Bovenaan