groeispurt !?!

nu dat ik dit zo lees, en terug denk over afgelopen week. geld dit ook wel een beetje voor mij denk ik.. van de week had ik inderdaad het iedee dat mijn buik er op eens was (geel last van een broek loop al weken in zwangerschapsbroeken rond).
heb van nacht ook erg slecht geslapen en gisteren over dag het gevoel dat alles naar boven werd gedrukt. dus het zal wel alle kanten op aan het groeien zijn.
meestal moet ik 2 keer per nacht naar de wc ergens halfer wegen en ergens net een uur voor de wekker gaat. van nacht was het echter om de 2,5 uur zo ongeveer. als niet vaker....

heb de laaste 1,5 week ook meer honger voor mijn gevoel. maar als er inderdaad een groeispurt gaan de is zou dat dan ook kunnen kloppen!

laten we er maar allemaal van genieten. (aan komende woendag 5 maanden zwanger. het is dus ook zo juni)

mijn buik is de laatste paar dagen ook lekker de ruimte in gegaan hahahah
gelukkig ook alleen van voor
maar had laatst een dikke trui aan en zei dat ik zwanger was toen lachte ze me uit waar ik em dan wel had zitten terwijl ik toch een flinke buik heb haahh maar ben zo veel afgevallen dus dat zal het zijn hahah

groeien... ja kan ik ook over mee praten, ben nu in 24 weken al 12 kilo aangekomen! had altijd een put ipv buik, nu dus gewoon echt een buik een dikke kont! ach ja als er na de bevalling 10 of 15 kilo blijft zitten is dat ook geen probleem, kan ik makkelijk hebben... Maar is wel lastig met schoenen aandoen, bukken en zelfs de hond uitlaten is geen pretje meer!

Terug
Bovenaan