Groen als gras!

Hee katie25

Ik heb mij ook pas sinds een paar dagen aangemeld op dit forum. Ik ben net vorige week met de pil gestopt..Ben nu ongesteld, maar zodra dit voorbij is gaan we er gelijk voor..Ik heb dezelfde vraag ook op dit forum gesteld hoe anderen hier over denken..en kreeg ook verschillende reacties. Mijn eigen gevoel zegt dat ik er gewoon voor moet gaan, en ik kan er ook eerlijk gezegd niet langer mee wachten!! Nu we eenmaal de knoop hebben doorgehakt, hebben we het samen haast over niets anders meer...hahaha Reuze spannend is het allemaal...Het valt me wel op dat er veel begin twintigers op dit forum zijn...Ik ben zelf 24 en ken eigenlijk niemand in familie of vriendengroep die er zo vroeg bij is als ik...Jij bent 25?
Nou in ieder geval succes met alles...en wie weet hoor ik nog van je...
groetjes skilte...

Hoi meiden,

Wat leuk al die berichtjes, ik word er helemaal blij van! In onze omgeving weet niemand dat we het van plan zijn (we weten het natuurlijk amper zelf, maar goed), dus het is superfijn om hier al je vragen en verhalen neer te gooien, lijkt me.  
En wat een hoop nieuwe mensen, leuk! Ik zit nu dit berichtje te typen en kan jullie berichtjes dus niet meer zien, dus ik reageer even lukraak!
Wij gaan ook trouwen, in augustus, dus we wachten nog even met het echte werk, want anders pas ik niet meer in mijn jurk ! Het lijkt me trouwens ook geweldig om stiekem met z'n 3-tjes te trouwen, haha!
En ja, ik ben 25 inderdaad.  Ik vind het juist heel leuk om jong kinderen te krijgen. Mijn vriend is trouwens 28 en veel van zijn vrienden zitten al wel in de luiers, haha.

Tot gauw!
Liefs, Katie

Hoi Katie,

Zie nu je berichtje pas weer.
Onze zoon is nu bijna 10 maand. Nog niet zo heel erg oud dus, al vinden wij het al wel erg snel gaan. Zeker op dit moment gaat de ontwikkeling erg snel, hij leert heeeel erg veel de afgelopen weken en verandert dus ook.
Waarschijnlijk/ hopelijk zul je dat ook snel genoed merken dat een kindje heel snel kan veranderen en groeien (nu alvast een cliché dat je nog vaak genoeg gaat horen als jullie eenmaal een kindje zullen hebben: GENIET ERVAN VOOR JE HET WEET ZIJN ZE GROOT!!!!)

Groetjes,
Marije

Hoi katie25,
Jij ook van harte welkom hier en nu maar hopen dat we snel naar het volgende forum kunnen, hahahaha
Groetjes Baby24

Hoi en welkom allemaal! Wanneer je voor het "echie" wilt gaan moet je
natuurlijk helemaal zelf weten. Wij zijn er meteen voor gegaan na het
stoppen met de pil maar ik zit inmiddels in ronde 8 en nog niet
zwanger... het is dus niet altijd gezegd dat je binnen een paar maanden
zwanger bent. Toen we in augustus begonnen hadden we ook maar besloten
niet op wintersport te gaan want ik zou dan wel zwanger zijn en dan kon
je beter niet skien (ik kan het nog niet heel goed). Nou het had dus
niets uitgemaakt want ik ben nog niet zwanger. Wat ik hiermee bedoel te
zeggen is, zet niet alles opzij voor het zwanger worden. Begin gewoon
en ga door met leven. Het gebeurt vanzelf!

Liefs, Aurora

Terug
Bovenaan