Groen licht gekregen: wij mogen ook voor een tweede!!!!

A

Anoniem

Guest
Een  gedeelte van de vrouwen die zwanger is geweest, krijgt last van haar schildklier (meestal een ontsteking). Ik was er helaas ook zo een en daardoor moest onze kinderwens even in de koelkast.

Vandaag in het ziekenhuis hebben we groen licht gekregen om voor een tweede te gaan. Ik moet wel gedurende de hele zwangerschap op controle blijven in het ziekenhuis (elke 6 weken bloedprikken), maar dat is een kleine moeite.

Ik was gisteren al de hele dag zenuwachtig, want het begon de laatste weken behoorlijk aan me te knagen dat we nog niet mochten. Overal zwangere vrouwen en baby's... En nu mag het dan. Ik ben echt zoooo blij!!!

De arts zei het ook zo leuk: Het mag op één voorwaarde: dat ik, na je man, de eerste ben die weet dat je zwanger  ben (ivm  medicijnen en alles) LOL.

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

Helemaal geweldig dat je nu ook mag. Ik hoop dat het heel snel zo mag zijn voor je en dat dan alles maar goed mag gaan. Kan me helemaal voorstellen dat je gisteren de hele dag zenuwachtig bent geweest.

Groetjes
Inge

Hoi Marisa,

Wat ontzettend fijn dat jullie er voor mogen gaan. Dat wordt een spannende tijd. Ik hoop dat je gezondheid ook goed mee werkt als je zwanger bent. Heel veel plezier met klussen en hou ons op de hoogte

groetjes LInda

WHOEHOE!!! Wat spannend en superleuk!!

Hou ons op de hoogte!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

YES dat is goed nieuws!
Kan me goed voorstellen dat je het spannend vond en nu natuurlijk weer die kriebels van wanneer het gelukt is .

groetjes
Tamar

Goed nieuws! Spannende tijd, hopelijk lezen we snel een aankondiging dat je zwanger bent.

liefs Maris

Hoi Marisa,

wat een goed nieuws om te lezen!!  Ik snap dat jullie in de wolken zijn! Ik hoop dat jullie gauw zwanger mogen zijn!

Liefs Debby.

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik dacht, als iemand het gaat begrijpen zijn jullie het wel!

Wij hopen ook dat het snel zal gaan. Bij Lotte waren we erg gelukkig: in een keer raak. Nu kan ik wel zeggen: 'het heeft geen haast' en 'we hebben de tijd',. Wat ook wel zo is, maar als je eenmaal zwanger wilt worden, dan wil je dat het liefste gisteren, he?

Lief dat jullie voor ons duimen en jullie gaan het zeker horen als het zover is!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan