Groen licht

He lieve Talke,

Wat fijn om je weer terug te zien hier! Misschien ken je mij nog, ik heb via verlies en verdriet op jouw verhaal gereageerd, ben zelf in nov vorig jaar een kindje verloren na 17 weken zwangerschap (een aanlegfout).

Ik ben blij om te horen dat jullie groen licht hebben gekregen. Krijg je nu als je weer zwanger bent andere testen aangeboden?

gr mama van MD

Lieve mama van MD,

Zeker ken ik je nog. Jouw verhaal heeft mij geholpen, ik had er behoefte aan om met andere mama's te kunnen praten. Inmiddels heb ik me ook aangemeld bij een mailinglijst van lieve engeltjes, waar ik veel aan heb.

Wanneer ik de volgende keer zwanger ben, kan ik mij direct melden bij het ziekenhuis, niet zo zeer voor het medische aspect maar wel voor het sociale aspect zeg maar. Wij zullen nooit meer onbezorgd zwanger zijn (al was ik dat nu ook niet) en daarom krijgen we dan extra begeleiding, echo's wanneer ik er behoefte aan heb.

Het zal niet makkelijk zijn maar ik ben blij dat ze me dan zullen helpen. Voorzichtig durven we weer in de toekomst te kijken.

Lieve meid bedankt voor je steun, ik hoop je hier regelmatig tegen te komen.

liefs
talke

Fijn dat mijn woorden jou geholpen hebben.
Het is inderdaad volgende keer een spannend traject......jammer dat wij niet meer onbezorgd zwanger zullen zijn.
Het wordt steeds spannender....eerst zwanger raken en dan nog dat het leeft....en dan moet het nog gezond zijn.....

Wij staan nu (als mijn test het goed heeft) weer aan het begin van een nieuwe kans. Ik had vanmorgen een licht streepje op de test staan. Aangezien ik onregelmatig ben, weet ik niet precies wanneer ik NOD heb, maar ik had 1 april hele waterige afscheiding (ook een boel). Dus ik vermoed dat ik nu aan de vroege kant heb getest....
Maar ja toch een positieve test! Ik ben erg onzeker en afwachtend, toch een stukje zelfbescherming denk ik. Maar ben wel blij dat het weer gelukt is om in ieder geval weer zwanger te raken. Nu maar zien hoe het verder gaat.

Ik hoop dat jij ook snel weer een nieuwe kans krijgt.

dikke kus van mama van MD

hallo

ik was zawnger van een tweeling jongen en een meisje !ik voelde gelijk dat er 1 niet goed was (het meisje)ik had toenal een zoon van 5 daarna bbz gehad en toen aan de menopur vandaar de tweeling
wij besloten wat we bij de oudtse niet hebben gedaan om een nekplooi te laten meten en de een was normaal en de ander iets verdikt maar geen reden voor zorgen ik kon naar huis!
ik zeg tegen mijn man er is iets niet goed wij bellen en we besloten een vwp te doen!
wat ze onzin vonden.
daar kwam dus uit dat het meisje trisomi 21 had (down syndroom)ja je schrikt de zorg voor een tweeling en een niet gezond.Maar goed ik wilde een echo om te kijken of er nog meer aan de hand was met ons dochtertje en daar zagen ze dat ze allemaal gaten in haar hartkamers had en hele grote nieren!

we kregen 3 dagen bedenktijd ja zo zijden ze dat je word gek ik heb nog nooit zoveel gehuild

we hebben toen besloten om het af te breken (wat een hel is)
vai de navelstreng kreeg ze een medicijn toe gedient wat het hartje liet stoppen VRESELIJK

daarna kreeg ik voor het eerst de harttoon van mijn zoontje te horen (blij)
nou en dan ga je naar huis en loop je nog 20 weken met een dode baby in je buik bij elke echo zag ik haar ik kon er niet meer tegen en wilde geen echo`s meer.

14-11-2004 bevallen van Sem prachtige zoon erbij en daarna kwam het meisje helemaal verschrompelt was weinig van over ongeveer 10cm groot.

het lijkt me vreselijk wat jullie hebben moeten doorstaan echt bevallen van een baby wat nog in takt is zeg maar

ik wilde nooit meer zwanger raken en wat gebeurt er ZWANGER

ikwilde geen testen het voelde goed mijn man wilde het wel oke ik gedaan vlokken test wilde niet langer wachten vreselijk gebloed daarna ik dacht onee allemaal voor niets gedaan ik wist dat het goed was en weer een zoon dacht ik

ik was uitgerekend op de dag van de tweeling ik heb het 11 dagen kunnen inhouden hahah 24-11-2006 bevallen van een prachtige dochter met een gezond hart en mooie nieren (20wk Echo) het is of ze toch wilde komen maar dan gezond!

nu 2 zonen DEAN EN SEM en een dochter JAIDY

zal mijn meisje nooit vergeten! ik heb gehandelt uit liefde voor haar   gr Francis

Terug
Bovenaan