groene ontlasting????

Ze geven inderdaad overal ander advies, tegen mij zeiden ze namelijk dat het door de hypo allergene voeding kwam..
Lars heeft ook groene ontlasting soms beetje geel.
Maar volgens hun ook heel normaal.

Ben ook erg benieuwd wat ze hebben gezegd :)

Liefs Kim

Iets vergeten.. vind het wel vreemd de combinatie met het niet meer willen drinken en ook dat het in één keer groen was, bij Lars was dat namelijk al vanaf het begin af aan...

Veda heeft vorige week buikgriep gehad, en daarna is haar poep echt groen geworden. Nu is elke poepluier groen. Gelukkig poept ze niet meer 10x op een dag, maar weer netjes 1x. Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen.

Hoi meiden.

Ben vanmorgen bij het cb geweest en ze hebben elena nog eens gewogen. En ondanks ze erg weinig drinkt hooguit 80 cc per keer ( terwijl ze daarvoor 180 cc makkelijk weg dronk) is ze wel goed gegroeid in een week tijd.
Vorige week toen ik bij het cb was hadden ze gezegd dat als elena meer dan 3 dagen groene ontlasting heeft ik even terug moest komen dus zo gezicht zo gedaan. En nu kreeg ik het horen dat het geen kwaad kan maar dat ik der alleen iets warmer moet aankleden als ik der op der bedje leg. Dus dat heb ik om 4 uur vanmiddag gedaan en toen ze een klein uurtje geleden wakker werd was ze helemaal klammig van het zweten.
Kan dat kwaad of niet???
Vind ook dat ze vergeleken vorige week erg veel slaapt.
Elena heeft geen korts heb ik ook al na gekeken.

Liefs debora

Kan de groene ontlasting dan komen omdat ze in bed "te koud" is aangekleed???
Klinkt raar.

Zelf zou ik als Finn klammig is in bed hem echt minder warm aankleden.
Want als ze het te warm hebben en dan klammig worden krijgen ze het daarna vaak weer koud door het "zweet".

Liefs Daan

Bij het cb zeiden ze de groene ontlasting kan komen door kou of armoe. Maar armoe is het volgens hun niet omdat ze wel gewoon genoeg is aangekomen in een week tijd.
Baby's moeten minimaal 100 gram per week aankomen en elena is in een week tijd 235 gram aangekomen ( stond met een mond vol tanden toen ik het hoorde) juist omdat ze de afgelopen dagen zo weinig heeft gegeten en nog steeds niet veel eet.

Liefs debora

Zweten lijkt me niet goed, zou m toch gewoon minder warm aankleden dan... Als Levy heel erg zweet kleed ik m zelfs even helemaal uit om m even in een warme handdoek of bij ons onder de dekens te leggen, word hij dan weer helemaal rustig en relax van..

Zweten lijkt mij niet goed voor die kleine.

Zou je niet gewoon langs de huisarts gaan ipv het cb? Als je het niet vertrouwd zou ik dat zeker doen. En het is toch wel een beetje vreemd verhaal zo van het cb.

Terug
Bovenaan