groene poepluier!

hallo,mijn kleine meid had eerst borstvoeding en toen overgstapt naar flesvoeding omdat ik niks meer van voeding had toen was haar ontlasting ook groen geworden en kan absoluut geen kwaad en ze heeft het nog steeds wordt alleen gek van buikkrampjes maar ga nu sinababi ofzo iets gebruiken

quote: wendy 33 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 09:26:35'));

Nu ben ik sinds 1.5 week over gestapt op andere voeding,niet een ander merk maar ben een stapje hoger gegaan!

Ik ben benieuwd naar wat je bedoelt met dat stapje hoger.

Hey meiden,

Thanks voor jullie reacties,
Donderdag moet ik met nina naar de kinderarts voor haar prikjes(snikjes) en dan zal ik het voor de zekerheid nog eens vragen!

En annet met stapje hoger bedoel ik eigenlijk(inderdaad misschien stom omschreven),ben over gegaan van Beba start hypoallergeen,naar Beba 1 hypoallergeen,en met 4 maanden mag ik over gaan naar Beba 2 hypoallergeen!

Hey meiden,

Hier ben ik weer even,ben met Nina naar de kinderarts geweest voor haar prikjes en meteen even nagevraagd van die groene poepluier!
En het was helemaal niet erg,Nina heeft namelijk Beba HA 1 en dat is hypoallergeen en daar hebben ze groene poep van!Dus ben helemaal gerustgesteld!!

groetjes wendy
Nina (2mei)

Terug
Bovenaan