groente en fruit

A

Anoniem

Guest

Hoe doen jullie dat? Kopen jullie potjes of maken jullie het zelf en eten ze gewoon met de pot mee (zover dat kan)?

Yari eet met de pot mee (aard, vlees en groente en macaroni enz maar geen patat oid) en de fruit maak ik ook zelf klaar. Ik vind dat toch een stuk goedkoper en je hoeft je niet de ram bam te zoeken naar weer een andere smaak eten. Ik heb wel potjes maar dat is voor als we weg gaan of als we iets eten wat ie nog niet mag.

x Elly  

Hier beide. Ik kook zoveel mogelijk zelf voor hem maar dat doe ik wel apart. Twee avonden in de week of zo en dan vries ik het in.

Vannavond krijgt hij gewoon een potje want ik heb niets meer op voorrad en ik kook pas voor hem als hij naar bed is.

Fruit krijgt hij altijd vers maar als toetje na het avond eten krijgt hij vaak een half potje fruit.

Annemieke

Twan eet ook gewoon met de pot mee, als het kan natuurlijk, anders doen we lekker makkelijk met een potje. Fruit wissel ik af. Maar meestal is het gewoon vers en dan maak ik iets meer, (heeft mama ook gelijk fruit gehad)
Groetjes Maaike

Ik doe eigelijk hetzelfde ...

Kook ook veel zelf en heb ook altijd vers fruit...maar als we weggaan of frietjes krijgen dan krijgt ze een potje....

liefs lonneke

Ik ben helemaal van de potjes. Komt omdat we eigenlijk al slecht voor onszelf koken. Nu ben ik een week met Sonja bakker bezig, en dus moet ik weer gaan koken. Misschien ga ik het wel doen hoor, maar zo'n potje is toch wel zoooo makkelijk. Je pakt 'm, even in de magnetron, en je hebt een gezonde maaltijd. Wie weet wordt het nog eens wat met mij, maar voorlopig vind ik die dingen super handig. En ik hoef niet te zoeken naar verschillende smaken hoor. Olvarit heeft 14 menu's. Dus ik ga die hele rij af x 2 en dan heb ik twee weken lang, iedere dag wat anders.
Liefs Nelleke

He Nelleke,

Dan krijgt jouw kleine meer afwisselling dan die van mij. Ik kook twee keer per week voor heb dus dat zijn over het algemeen twee smaken. Plus een potje dan zit je aan drie of vier smaken per week.

maar ik probeer wel elke keer iets nieuws te koken dus ik val niet in herhaling (nou ja soms dan).

annemieke

Hihi Annemiek, nu ik dit zo lees moet ik eerlijk bekennen dat ik een beetje gelogen heb.

Niet bewust hoor. Kian eet nl een half potje. Dus daar doen we twee dagen mee. Hij eet dus niet iedere dag wat anders. Maar elke twee dagen iets anders. Het eten gaat wel steeds beter, dus binnenkort zal ie wel een heel potje lusten. En dan gaat die vlieger dus wel op.
Groetjes!!!

Terug
Bovenaan