groente en fruit

Het ligt eraan wat we eten, of Marin een potje krijgt, of mee-eet.
Als het aan m'n man ligt eet ze gewoon elke dag mee! Pas heeft ze zelfs al stamppot boerenkool op, en ze vond het heerlijk en heeft er geen last van gehad!

M'n man is af en toe een beetje ouderwets in dit soort dingen: dan zegt hij: "vroeger hadden ze toch ook geen potjes?"

ook ik ben een potjes-mama whahaha. Ik vind het reuzemakkelijk, en misschien komt het ook omdat ik altijd veel moeite deed voor Timo vers te koken, en hij uiteindelijk niets at. En de potjes gingen er zonder moeite in. Bij Nikki heb ik het eigenlijk helemaal niet meer geprobeert. Ze krijgt dan wel nog niet zo lang groente, dus binnenkort zal ze toch wel eens van ons gaan meeproeven. En idd, zo gevarieerd als de potjes zijn kook ik niet. Manlief eet maar een beperkt aantal groenten, waardoor Nikki veel meer smaken met de potjes binnenkrijgt.
Timo at, toen ik eenmaal overstapte op "met de pot mee-eten" echt alles. Zelfs olijven bijv waren geen probleem. Nu begint ie echter wat meer te mopperen met eten. Maar ja, dat hoort ook wel weer bij de leeftijd (ik ben 2 en ik zeg NEE)

Terug
Bovenaan