hey meiden
k heb al vaak zat zo'n topic voorbij zien komen en elke keer dacht ik: oh wat ben ik blij dat nathalia zo goed eet.
nou, de laatste aantal dagen dus niet!!!
ze eet wel goed, op zich, komt niks te kort.
haar boterhammen en fruit eet ze heel goed,
maar dat avond eten!!!!!!!!
elk prakje/pasta enz wat ze voor geschoteld krijgt (zelfs patatjes!!!!!!!) schuift ze regelrecht weg.
ze wilt het niet eens meer proeven!
toetje wilt ze dan weer wel, maar dan ist ook maar 2 happen en is ze "klaaaaaar" en wilt weer "lopen" en "spelen" (aldus nathalia die dat roept)
mag natuurlijk niet van ons, want ze blijft aan tafel totdat wij ook klaar zijn met eten, wat elke avond nu dus op een drama uitloopt.
gillen, huilen en bleren dat ze eruit wilt.
ik snap best dat ze graag wilt spelen, maar eten hoort er oo kgewoon bij, aan tafel.
nu wilde erwin haar "chanteren" dmv een hapje toetje, een hapje groente.
maar nu ben ik bang dat als we dat gaan doen, we bezig blijven.
hoe kan ik dit nou t beste oplossen?
en hoe doen jullie dat?
met handen eten wilt ze trouwens ook niet (mag wel van mij inprinciepe, die tafelmanieren komen wel hahaha als ze maar haar groente eet :S)
graag jullie mening en jullie thuissituatie hoe jullie avond eten hahaha
liefs, do
k heb al vaak zat zo'n topic voorbij zien komen en elke keer dacht ik: oh wat ben ik blij dat nathalia zo goed eet.
nou, de laatste aantal dagen dus niet!!!
ze eet wel goed, op zich, komt niks te kort.
haar boterhammen en fruit eet ze heel goed,
maar dat avond eten!!!!!!!!
elk prakje/pasta enz wat ze voor geschoteld krijgt (zelfs patatjes!!!!!!!) schuift ze regelrecht weg.
ze wilt het niet eens meer proeven!
toetje wilt ze dan weer wel, maar dan ist ook maar 2 happen en is ze "klaaaaaar" en wilt weer "lopen" en "spelen" (aldus nathalia die dat roept)
mag natuurlijk niet van ons, want ze blijft aan tafel totdat wij ook klaar zijn met eten, wat elke avond nu dus op een drama uitloopt.
gillen, huilen en bleren dat ze eruit wilt.
ik snap best dat ze graag wilt spelen, maar eten hoort er oo kgewoon bij, aan tafel.
nu wilde erwin haar "chanteren" dmv een hapje toetje, een hapje groente.
maar nu ben ik bang dat als we dat gaan doen, we bezig blijven.
hoe kan ik dit nou t beste oplossen?
en hoe doen jullie dat?
met handen eten wilt ze trouwens ook niet (mag wel van mij inprinciepe, die tafelmanieren komen wel hahaha als ze maar haar groente eet :S)
graag jullie mening en jullie thuissituatie hoe jullie avond eten hahaha
liefs, do