groentehap vraag

Hoi,

ik zou niet met potjes beginnen hoor. Daar heeft mijn oudste van gegeten in het begin met als gevolg dat hij daarna twee jaar lang geen warm eten wilde. Bij de tweede heb ik altijd alles vers gemaakt en die eet nog steeds graag. Bij Stijn maak ik ook alles vers. En hij eet inderdaad de ene dag meer dan de andere, maar het is nu ook alleen nog maar bijvoeding. Pas vanaf een jaar is het echt hoofdvoeding. Ik geef Stijn ook vaak de borst als trootst. Ideaal toch. Helaas slaapt hij ook nog niet door maar dat komt vanzelf wel. Dus maak je niet druk, het komt vast wel goed.

Groetjes van Marloes

wannneer komt je vriend weer terug? Hij is toch op oefening in Noorwegen?

Hey!

Ik ga maar gewoon het een en ander proberen... Het is ook allemaal maar lastig zo met de eerste, soms weet je het gewoon niet :)

Mijn vriend zit inderdaad in Noorwegen, we zijn al op de helft, 15 februari is hij er weer gelukkig!

Groetjes!

Hoi,

lastig he, zo'n eerste kindje. Ik zeg altijd dat we onze oudste hebben om te oefenen want vaak voelt dat wel zo. Nu met de derde ben ik een stuk makkelijker en volg gewoon veel meer mijn gevoel en dat is voor mezelf een stuk fijner. Aangezien hij met zeven maanden al overde negen kilo woog zal ik het niet fout doen.

Groetjes van Marloes en succes met aftellen tot je vriend er weer is. Mijn man had ook vaak oefeningen maar dan niet zo lang alleen toen hij op uitzending ging hadden ze een hele lange oefening. Niks aan als ze er niet zijn.

hay   hay als jou kindje daar genoeg aan heeft is het volgens mij goed hoor!je kunt ze niet dwingen en de 1 heeft meer nodig als de ander!!kaylee is een goede eter en krijgt naar de richtlijnen(7 mnd)2 el groente 1 el aardappel en wat vlees of vegetarisch en dan wat yogurt na (maar als ik aan haar toegeef wordt het een bouwvakkers bord!!)gr

Terug
Bovenaan