<p>Hoihoi</p><p>Ik ben nu 33 weken zwanger en gisteren te horen gekregen dat ik groep B streptokokken infectie heb. Ik had namelijk al een week lang erg last van buikpijn en rugpijn waardoor de verloskundige dacht dat ik blaasonsteking had. Dus ik mijn urine ingeleverd, konden ze eerst niets vinden dus uit voorzorg antibiotica gegeven en mijn urine op kweek gezet. Pas een week later zou ik de uitslag krijgen. Antibiotica moest ik innemen als de pijn erger werd. Na een paar dagen ben ik toch begonnen met de kuur vanwege de pijn. Na 3 dagen de kuur te hebben genomen belde de huisarts assistente met de uitslag. Verloskundige gebeld en die deed er erg luchtig over. Ik heb gegoogled (is misschien niet altijd handig maar wat moet ik anders) en ik maak me nu wel erg zorgen. Waarschijnlijk heb ik een kolonie en blaasonsteking, want hoe konden ze anders zien dat ik het heb? Ik heb pas over een week een afspraak met de verloskundige en dan gaan we het erover hebben. </p><p>Zijn hier dames die hier ervaring mee hebben? Ik lees graag wat ervaringen.. bv Welke klachten hadden jullie en de kleine? Ik ben nu wel bang voor de bevalling geworden. Ik las ook als je het eenmaal heb dat je bij elke bevalling risico loop.. </p><p>Alvast erg bedankt voor de reacties, hoop dat iemand kan helpen.</p>