Groep voor meiden die al iets langer bezig zijn

<p>hoi meiden, </p><p>Ik merk zelf wel dat ik wat behoefte heb aan contact met meiden die ook al wat langer bezig zijn met het proberen zwanger te raken. Wie zou dit nog meer leuk vinden? Misschien kunnen we een geheime Facebook groep aanmaken? </p><p>Xx</p>
 
Hoi meiden,
Ik zat een aantal dagen geleden ook te denken om dit topic aan te maken. Ik zit nu zelf in ronde 8 en jullie? Ik schreef eerst mee in NOD jan, NOD feb topic enz. Ik merk dat daar ook veel meiden zitten die net zijn begonnen en vaak ook snel zwanger worden. Ik vind dat toch best lastig. Ik heb zelf niet echt de behoefte aan een facebook groep maar ik zou het wel erg gezellig en fijn vinden op in dit topic te kletsen. 
Kort over mij: Ik ben 29 jaar en bezig voor ons eerste kindje. Ik werd gelijk na het stoppen van de pil ongesteld en dacht eigenlijk ook dat het wel binnen 2/3 maanden zou lukken. Ik ben al snel met ovu testen begonnen en ik doe ook al 3 maanden mijn temp bijhouden. Ik kan elke maand mij ei vinden op cd 14 tot 18. We hebben dan ook altijd op het jusite moment seks maar tot nu toe mocht het nog geen succes hebben. Ik zit nu vandaag op cd 17 maar nog steeds geen positieve ovu test en temp is nog steeds laag. Misschien komt mij ei dit keet wat later?
 
Ik ben 26 jaar en probeer sinds 1,5 jaar zwanger te worden. Ben al wel in het ziekenhuis geweest en alle test waren positief. Onlangs ook een HSG onderzoek gehad en ook deze was positief. Eind deze week is mijn NOD. Mocht het deze ronde of de volgende ronde niet raak zijn dan begin ik aan IUI. Hopelijk is dit niet nodig en is het binnen deze twee maanden nog raak. 
Op sommige dagen is het alleen wat lastiger om nog vertrouwen te hebben in je eigen lichaam..
Ik heb ook een aantal maanden met ovulatie testen gedaan. Ik had ook wel eens dat het een paar dagen vroeger of later was.. dus dat is zeker mogelijk.☺️