Groep voor meiden die al iets langer bezig zijn

Hoi, 
Dit lijkt mij ook wel fijn! Wij zijn nu een jaar bezig. Helaas een half jaar geleden te horen gekregen dat ik pcos heb, wat alles lastiger maakt. Maar ik blijf positief.
Ik ben nog maar net op dit forum en heb geen idee hoe ik iemand een berichtje kan sturen, iemand die dit kan uitleggen?
 
Ik heb een fb profiel aangemaakt met de naam vino vino. Zonder profielfoto. Als degene die het leuk vinden om mee te doen dat profiel toevoegen, dan kunnen we een geheime groep maken zodat verder niemand het kan zien. 
Ik heb zelf een voorkeur voor fb omdat alles lekker overzichtelijk blijft en je niet veel berichten terug hoeft te lezen om te begrijpen waar het over gaat. 
Maar als de meerderheid liever een app groep wilt dan kunnen we nummers doorgeven. 
Ik stel voor om de groep niet te groot te maken, zo leren we elkaar misschien beter kennen :) 
 
Hmm ik kom nu helemaal niet meer ingelogd in dat account door veiligheidsredenen?
Jullie kunnen ook jullie naam in een e-mail naar me toe sturen, en dan voeg ik jullie toe met mijn privé account.
Dat kan dan naar juztmy@hotmail.com (let niet op de naam hiervan?)
Of jullie 06 mag ook, dan start ik een whatsapp groep.. 
Ik hoor graag waar jullie voorkeur ligt! ?
 
Terug
Bovenaan