groeten uit DK

zo... nu  zijn wij in Denemarken aangekomen en hebben na een weekje bij mijn vader nu een tijdelijke woonruimte gevonden totdat wij ons droomhuis hebben gevonden en gekocht....Het tijdelijke huis is de woonhuis van een boerderij en Celeste heeft ruimte genoeg om te kruipen. Dat doet zij volop sinds een paar weken (9 maanden) waar zij ook tegerlijk zelf ging zitten en staan dus mijn meisje is in een klap een stuk groter geworden. Gisteren ook gelijk een traphek geplaatst nadat zij op de tweede trede van de open trap zat........En zij is ook een paar weken bezig met klappen. Vaak begint zij als ik de deense versie van 'klap een in jou handjes" begin te zingen - leuk is dat...

Nu terug naar het uitpakken...

gr

Mor74

Spannend, het avontuur is nu echt begonnen. Succes met alles om te regelen. En lekker dat Celeste zo goed draait. Geniet ervan.
Jasmijn tijgert ook al lekker rond en begint al wat met echt kruipen.
Gr. Mamajo.

Oe, spannende tijden voor jullie! Is de verhuizing wat gegaan? Hoop dat jullie snel een echt plekje voor jullie zelf gaan vinden! Lekker helemaal je eigen maken en dat jullie snel gaan wennen daar in Denemarken!
Wat geweldig dat Celeste aan het kruipen en zitten is geslagen! Doerak zeg, meteen maar de trap gaan beklimmen ook! Whahaha!

Nou, nogmaals ik hoop dat jullie snel een mooi eigen plekje gaan vinden.
Hou ons op de hoogte van jullie avonturen he?

Dikke knuffel,

Rimke

Oe, spannende tijden voor jullie! Is de verhuizing wat gegaan? Hoop dat jullie snel een echt plekje voor jullie zelf gaan vinden! Lekker helemaal je eigen maken en dat jullie snel gaan wennen daar in Denemarken!
Wat geweldig dat Celeste aan het kruipen en zitten is geslagen! Doerak zeg, meteen maar de trap gaan beklimmen ook! Whahaha!

Nou, nogmaals ik hoop dat jullie snel een mooi eigen plekje gaan vinden.
Hou ons op de hoogte van jullie avonturen he?

Dikke knuffel,

Rimke

Hej!!

Spannend joh, weer 'thuis' na een tijd in NL gewoond te hebben. heel veel geluk, ik hoop dat je het heerlijk hebt in je eigen land in je eigen taal. Leuk dat Celeste nu meteen zo ondernemend is geworden. Veel tegelijk, maar ja, dan leef je intensief zeggen wij hier vaak. Ha det sÃ¥ bra, we  lijken nu 'buren', voor mij is het zo'n 1,5 uur treinen naar K'hagen. Klinkt leuk he...
een Deens woordje wat ik zo leuk vind is dailig (weet niet hoe je het schrijft, maar het klinkt zo heerlijk en betekent 'mooi' of zoiets  he?)
liefs Pippi

Hoi

Leuke reacties - ik zal zeker jullie op de hoogte houden. Wij genieten gelukkig ook in Denemarken van zomerse dagen en dan is het volop genieten voor mama en kindje.
Pippi - dejlig betekend inderdaad mooi of lekker - of in zweeds bra of zo denk ik. Zo te horen woon jij dichterbij Kopenhagen dan ik ha ha - het duurt ong. 3 uur met de trein en iets minder met de auto van waar ik zit - maar wij zitten op maar 25 km afstand Legoland en het vliegveld van Billund waar KLM op vliegt (ok Cityhopper:) Maar ik zal wel af en toe in Kopenhagen te vinden zijn waar 3 van mijn goede vriendinnen wonen met hun families.
Ik geniet nog van mijn zwangerschapsverlof maar moet nu een beetje gaan kijken naar een nieuwe baan. Geen goede tijd met de recessie en alles maar misschien ga ik voor mij zelf iets beginnen.
Tot binnenkort

Mor74

Wow wat een avontuur! Alle dozen al uitgepakt!
Hopelijk zijn jullie heel snel gewend aan jullie nieuwe stekkie.
En over een paar jaar nemen jullie dus een jaarabonnement op Legoland

Ha ha Anoniememama - wat ik natuurlijk niet heb verteld is dat mijn man nu werkt voor LEGO en wij daardoor voordelig naar Legoland kunnen. Wij zijn er nog niet geweest samen - maar het gaat niet lang meer duren voordat Celeste voor het eerst naar Legoland mag:) Nu maar even lekker genieten van zeer zonnige pinksterdagen

Lifs Mor74

Terug
Bovenaan