Groetjes vanaf de beurs

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik wilde jullie even de groeten doen van de JG beurs. We hebben elkaar netjes gevonden en ontmoet. Erg gezellig om iedereen te zien. Ondertussen zijn we weer onze eigen weg gegaan. Ik staat nu bij de JG stand en kon het niet laten een berichtje achter te laten voor jullie. We hebben leuke foto's gemaakt, die plaatsen we vanavond. Nu eerst lekker verder shoppen

groetjes Linda

hey linda,wat leuk een berichtje...
ik ga morgen naar de beurs...(schoonzusje kon vandaag niet)
het si wel stil op het forum nu hoor!! ben heel benieuwd hoe iedereen er in het echt uit ziet!!
helaas kon ik niet,nu baal ik nog meer!!! veel plezier nog...
xx

Hoi!

Heel veel groeten aan iedereen....en heel veel plezier!!
jammer...maar voor mij is t echt te ver weg,om even een dagje te beurzen...
We horen jullie verhalen wel..en natuurlijk ben ik erg nieuwsgierig naar de foto's!

Liefs,Sindy

nog heel veel plezier meiden!!

Ben benieuwd naar de foto's!

Groetjes Naomi

aahhhhh wat lief!!!!! groetjes terug!!!!!
hoop dat jullie het naar je zin hebben daar en het is voor mij ook te ver om heen te gaan......jammer genoeg, want het leek me wel erg gezellig

liefs ilona

Hoi Linda,

Stiekem toch een beetje verslaafd hè!!!!!
Heb je je een beetje in kunnen houden? Wij hebben toch nog behoorlijk wat gekocht. Ook voor Sinterklaas.
We moeten echt nog een keer wat afspreken!

Groetjes, Karin

Oooooohhhh Linda, jij bent echt erg! Gewoon ff forummen op de beurs, haha, heb je je nog een beetje ingehouden met kopen?
groetjes van Sonja

Hoi Lin,

ik kwam je onderweg nog tegen en je had het al tegen me gezegd, maar leuk berichtje hoor!!! Ik vond het leuk om je live te ontmoeten en de stapjes van Marissa live mee te maken, wat een heerlijk grietje is het! Danielle ook trouwens!!

En Bas is een geweldig ventje, met z'n rode appelwangetjes!! Karin vond je de kusjes van Jesse nog lekker? En je nichtje heeft er ook nog genoeg gehad geloof ik! Hopelijk zien we elkaar in de toekomst nog een keertje!!

Liefs
Angelique

Terug
Bovenaan