Groetjes vanaf de beurs

Hoi meiden,

Inderdaad zwaar verslaafd . Moest even inloggen . Ik vond het ook heel erg leuk om iedereen met alle kleintjes te zien. Het was niet helemaal een iedeale lokatie voor een ontmoeting, misschien moeten we toch gewoon een forum-dag gaan plannen binnenkort. En wat een heerlijke kindjes allemaal met moeders die in hete cht net zo aardig zijn als op het forum. Wij zijn redelijk los gegaan op de beurs. Hebben een hele gave tafel en stoel gekocht voor Marissae wat ik heel erg leuk vond is een speciale "zak" die je om het bobike zitje kan doen zodat ze geen koude benen krijgen. Er zit ook nog een regenponcho aan, helemaal geweldig. En verder nog wat kleinde dingen. Wat hebben jullie meegenomen? Wij zijn trouwens tot 16.30 gebleven, best lang dus. Sorry Karin en Angelique dat ik jullie geen gedag kon zeggen de tweede keer toen ik jullie tegen kwam, had even een belangrijk telefoontje maar hoop jullie snel weer te zien

liefs Linda en een kusje van Marissa voor alle kindjes

Deze tafel met stoeltje hebben we gekocht voor Marissa

En dit is de voetenzak voor op de fiets

Allebei super producten toch?

groetjes Linda

Hoi Linda,
wat een gave stoel en tafel heb je gekocht voor Marissa, echt helemaal leuk, heb ik niet eens gezien daar. . . . . maar ik moet ook zeggen dat ik het vrij snel zat was, kan niet zo goed tegen die drukte.
We moeten echt even een datum en plek afspreken waar de kleintjes lekker kunnen spelen!
Nou ik ga stoppen want Popstars begint, yeahhhhhh, vind ik zo leuk

Hoi Linda,

Leuke spullen heb je weer gekocht en ik wilde even zeggen dat ik dat t-shirt van Grease echt super vind! Waar heb je die gekocht?

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Het shirt is ontworpen door een vrouw uit Eindhoven, ze ijn te bestellen via www.lvis.com

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik kwam op een rare site terecht, maar op marmalade.nl kom ik hem nu wel tegen.

leuk, die gaat in mijn favorieten en wordt binnenkort besteld!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan