Groot bed... (foto)

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik schrijf niet super veel maar dit wilde ik toch even met jullie delen:
Jayden slaapt nu sinds 2,5 weken in zijn nieuwe kamer met groot bed, dus vanaf dat hij 20 maanden is, de eerste 2 avonden begon hij wel wat te huilen maar als wij de kamer uitgingen was dat ook zo weer over... En nu is hij heel trots dat hij in zn grote bed slaapt, echt super leuk... Hij is er nog niet zelf uitgekomen en wacht altijd tot wij hem komen halen.
Slaapt er verder al een kindje in een groot bed?

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Wow Jayden, wat heb jij een stoere kamer!
Ik mag van mama nog niet in een groot bed slapen, want ze weet zeker dat ik eruit zal klimmen (en daar heeft ze nog gelijk in ook hihi).

Groetjes, Bas

WAUW wat een super stoer bed zeg. Echt helemaal geweldig. Marissa blijft hier voorlopig lekker in haar ledikant maar als ze zo ver is dan vind ik een speciaal bed ook wel errug lief

groetjes Linda

zo dat is een superstoer bed zeg. En wat knap dat jij in je bedje blijft liggen, het lijkt mij juist leukom er dan lekker uit te komen!!

Ben weleen beetje jaloers op jouw cars!!

groetjes levi

Wauw wat gaaf zeg zo'n groot bed, oh en wat lijkt je zoon dan weer klein in zo'n mega-bed!!!!

Knap dat je netjes in je bed blijft liggen, maar ja is ook echt wel leuk om daar in te spelen natuurlijk!!!!!

Ben zelf ook wel benieuwd of Jennifer een groot bed ook zo leuk vindt.

groetjes Ilone

hoi

wat een cool bed zeg.hardstikke leuk.

weet nog niet wanneer we anouk overdoen in een groot bed,ach ze past nog in haar ledikant.

gr petra

wauw wat een gaaf bed heb jij zeg!
die wil ik ook wel..heel stoer...
ik kan nog niet een een groot bed dan ga ik er ook steeds uit...(papa en mama hebben mij ook al door!)

maar erg stoer ben jij..

groetjes mick

Hoi Patricia,
Wat een leuke foto's van Jayden in z'n mooie bed!
Nou, hier ook één die sinds 3 weken in een groot (junior) bed slaapt.
We zijn er zo blij mee. Ruben heeft bijna 1,5 jaar heel slecht en onrustig geslapen en nu gaat het ineens heel goed. We weten niet wat we meemaken. Hij kruipt elke keer weer helemaal in z'n dekbed als hij gaat slapen, zo schattig om te zien.
Normaal werd hij ook altijd huilend wakker en nu komt hij 's ochtends of zelf uit bed naar ons toe of gaat rustig met z'n knuffels op z'n bed spelen.
Dus bij ons is het gelukkig een succes of misschien is het puur toeval...maar wij zijn erg gelukkkig met de nachten die we weer gewoon door kunnen slapen!
Groetjes,
Laura

Terug
Bovenaan