Groot bed... (foto)

Wauw Jayden, jij hebt echt een mooi bed en wat goed dat je er lekker in blijft liggen.
Van papa en mama mag ik nog niet in zo'n stoer bed omdat ik niet stil kan liggen en overal uit klim .

groetjes Sarah

Hey kids,

Ik zal even verklappen waarom ik al in een groot bed mag slapen: Ik ben een keer uit mn ledikant gevallen / geklommen en dat vonden mijn papa & mama zo gevaarlijk dat ze gelijk aan mijn nieuwe kamer begonnen zijn, dus als jullie nou slim zijn, hahaha...
Ik zal mama vragen of ze binnenkort even fotos maakt van heel mijn kamer dan kunnen jullie zien hoe hij is geworden...

Kusje van Jayden...

wauw wat een mooi bed zeg!!!
Ik mag dat denk ik nog niet van papa en mama zon groot
bed dan ga ik er echt uit klimmen!!!
Maar als ik een groot bed mag wil ik ook wel zon hele
mooie als jou!!!

Groetjes Luna

hoi hoi

echt een GAAF autobed zeg
wij zitten er ook over te twijfelen om dat bed te kopen maar nu ik weet dat jullie hem
hebben kan ik mmoi wat dingen aan je vragen als je het niet erg vind??

dit bed wordt compleet gelevert met bodem en matras he??
en het is toch een afwijkende maar??
bedoel geen standaard bedmaat??

hoe doe jij dat dan met lakens??

groetjes en het is echt een GAAF bed , daar zal die vast lekker in slapen

groetjes moekje

Wat een ontzettend stoer bed zeg.

Is het uit bed klimmen nog wel ergens goed voor.

Ik blijf nog lekker in mijn bed liggen,laat papa en mama lekker ver rekken om me op te tillen,hihi.Maar ik heb wel even als test in een kinderbed bij ikea gelegen en daar wilde ik ook best wel gaan slapen.

Liefs Joyce

Hey Moekje,

Tuurlijk vind ik het niet erg als je wat dingen wilt weten!!
Hij wordt idd geleverd met een rolbodem en een matras, maar dat matras is niet veel hoor, wij hebben er een ander bij gekocht wat ze ook bij die winkel hadden dat kostte 90 euro...
De maat is niet standaard, het is 90 (dat is wel normaal) bij 180 (dat is 20cm korter)
En de lakens dat zijn gewoon 1 persoons, ik heb jersey onderlakens en dat past prima, het dekbedovertrek is ook gewoon 1 persoons, ik stop het aan de achterkant gewoon wat verder in.
Maar het is echt een mooi bed hoor, goede zware kwaliteit en onder de rolbodem zit nog een soort opbergruimte, ook altijd handig.Wij hadden hem gekocht bij babysuperstore  van Asten in Tilburg, maar door heel het land zitten van die babysuperstores...
Nou sucses met uitzoeken en als je nog wat wilt weten vraag het dan...

Groetjes, Patricia...

hoi hoi

ja ik vind hem echt GAAF
het is een bed van sleepcar he??

ja ik wil ngo wel even wachten tot Ryan wat ouder is met een groot bed
maar hij staat al vanaf het begin in mijn geheugen haha

als ik tegen die tijd nog vragen heb weet ik je te vinden

groetjes en bedankt

moekje

Hey Moekje,

Dat bed is idd van sleepcar, ze hebben ook een kleinere een BOBO maar dan kan niet in de schauw staan van deze en volgens mij passen ze daar maar in tot ze een jaar of 4 zijn...

Groetjes....

Terug
Bovenaan