groot bed

ik zou wel eens willen weten slapen jullie kinderen al in een groot bed of liggen ze nog in het ledikantje
mijn zoon gaat vanavond voor het eerst in een groot bed slapen ben benieuwd
groetjes renske
 
Ons zoontje van 2jr4mnd slaapt nog in een ledikantje. Hij heeft een korte periode gehad dat hij eruit klom, maar dat ging vanzelf over. Het "grote" bed is al wel in bestelling, maar ik twijfel of we hem hier al binnen nu en korte termijn in zullen laten slapen. Het gaat nu nog goed in het ledikantje.
Hoe oud is je zoontje? Ik ben benieuwd naar andere ervaringen.

groetjes!
 
Hoi!

Mijn zoontje van 2 jaar + 1 maand ligt ook nog in z'n ledikantje. Heb nog geen plannen om hem in een groot bed te leggen. Het gaat nu nog goed en hij klimt zijn bedje niet uit. Hij heeft ook nog een slaapzak aan tijdens het slapen dus ik denk het daardoor sowieso moeilijker is. Heb zelf ook geen idee wanneer ze naar een "groot" bed moeten, maar ik denk dat je vanzelf wel merkt wanneer je kindje daar klaar voor is. Ik weet zeker dat m'n zoontje er telkens uit zou komen.....

Groetjes, Tanja
 
hoi even een antwoord op jullie vraag mijn zoontje is van 06-10-2004 dus hij is 2 jaar en 3 maand oud het is goed gegaan alleen het heeft wel iets langer geduurd voordat hij sliep mede denk ik ook omdat hij bij zijn grote broer op de kamer slaapt dus jullie raden het al lekker kletsen met elkaar. mijn oudste zoon was pas anderhalf toen hij in een groot bed sliep en dat is ook altijd goed gegaan groetjes renske
 
Hallo Reweka,
Onze dochter slaapt sinds vorige week op een normaal eenpersoonsbed en dat gaat ook goed. Zal vast aan de geboortedatum van ons kroost liggen, hihi. Onze dochter is namelijk net als jullie zoon ook geboren op 6-10-2004.
Groetjes Diana
 
Mijn dochtertje was 1 jaar en 4 maanden toen ze in een juniorbedje ging slapen. Enigzins nog een ouderwets juniorbedje met aan beide kanten spijltjes van 20cm hoog. Met haar matras erin ligt ze net zo dat ze er niet uit kan rollen.
Toen ze 1,5 was is haar broertje geboren en die is eigenlijk in haar ledikantje gaan slapen. Ze vond dit geen probleem en is helemaal trots op haar grote bed.
 
even nog een berichtje over het slapen van kas in het grote bed
de eerste paar dagen was het keten met zijn grote broer maar na een paar dagen gaat hij eigenlijk meteen slapen en geloof het of niet hij slaapt er zelfs overdag in met zijn middagslaapje dus kortom het bevalt goed en naar mijn idee slaapt hij ook beter en rustiger
groetjes renske mama van kas en wessel
 
Hoi dames,

ons zoontje Luuk is 2 jaar en 7 maanden en ligt nog in het ledikantje. Hij gaat over een maand of twee als zijn nieuwe slaapkamer is ingericht en aangekleed. Luuk klimpt nog niet uit bed en slaapt 's middags nog gemiddeld 3 ½ uur. 's Avonds weer om 20.15.Ik vind het wel lekker. Je hebt echt de middag voor jezelf. Is alleen wat lastig als je ergens op visite wil. Maarja dat komt dan nog wel een keer.

Groetjes Miranda
 
Terug
Bovenaan