groot bed

hi

onze zoon ligt al een maandje of 2 in zijn grote bed, en stoer dat hij dat vind, hij heeft meteen een nieuw (grotere) kamer gekregen die we hebben geschilderd en al. Vanaf de eerste dag sliep hij er meteen in, heeft er totaal niet moeilijk over gedaan. Eerste paar nachten is hij er wel uitgevallen maar had matras van ledikant ernaast liggen dus niks aan de hand. Iedereen heeft zijn kamer moeten zien, hij er is er echt trots op.

groetjes,
li
 
mijn zoontje 10/01/2005, inmiddels dus 2 jaar en 3 weken slaapt sinds twee weken in een 'eigen' junior bed. Het naar bed gaan en in slaap vallen ging meteen goed maar wel werd hij midden  in de nacht gillend wakker. Hij riep dan wil nie slapen hier. Echt erg zielig. Toch vol gehouden en nu slaapt hij al een week heerlijk door. Ik ben echt enorm trots op mijn kleine grote mannetje.
 
Sinds de verhuizing half december slaapt ons ventje in een halfhoogslaper. Hij is van 09-01-2004 en had qua lengte nog wel in zijn ledikant gekund, maar in maart verwachten we de 2e, dus vonden we een nieuwe kamer met bed een goed moment.
Hij vindt het geweldig en blijft er gelukkig ook in tot wij zeggen dat hij eruit mag of tot we hem halen.
 
Terug
Bovenaan