Groot bed

Hallo allemaal,
Bij een aantal van jullie is dit niets nieuws meer, maar voor ons is het een mijlpaal: Thom slaapt in een groot bed. Hij is een paar maanden geleden verhuisd naar een grote-jongenskamer omdat zijn zusje er aan kwam. Wel hadden we zijn oude ledikant meeverhuisd om de overgang niet te groot te laten zijn. Vorige week donderdag was zijn zusje drie weken oud en wilde hij plots in zijn grote bed slapen. Sinsdien slaapt hij er in en zonder problemen. Hij slaapt even rustig in als altijd en  hij is er zelfs nog niet eens uitgeklommen (hij wacht netjes tot hij uit bed gehaald wordt 's morgens). Dit gaat echt zo gemakkelijk, kan het bijna niet geloven, haha.
Groetjes Laura trotse mv Thom en Noor

wat lijken ze dan weer klein he als ze in het grote bed liggen. Wat fijn dat het zo goed gaat.........wat kun je dan trots zijn op je kindje

Tess blijft ook netjes in bed liggen tot ik haar er uit haal (dat had ik echt niet verwacht)
Liefs sandra

Wat knap zeg, dat hij braaf in z'n bed blijft liggen. Wij moeten er eigenlijk ook aan geloven, maar ben bang dat Dean uit z'n bed komt. Maar we kunnen het niet eeuwig uitstellen.

Groetjes,
Nelly

goed hoor!!
Na de zomer gaan we er ook aan geloven en gaan we Enzo's kamer veranderen in een stoere jongenskamer met een 1-persoonsbed erin....
Hij is dan denk ik ook uit zijn ledikant gegroeid....
Ik hoop dat hij net zo voorbeeldig is, hi hi hi

liefs
di silva

Ja, het is echt een mijlpaal, zo'n groot bed!
Julian heeft zaterdag zijn nieuwe bed gekregen en heeft er sindsdien ook heerlijk in geslapen. Moest de eerste avond wel lachen, hij lag echt met zijn armen omhoog, lekker gebruik makend van de ruimte. Dat kon in het ledikantje echt niet meer!
Binnenkort zijn ledikantje afbreken en er is weer een nieuwe fase aangebroken. Ik moet zeggen dat ik dat grote bed (210cm lang!) ook heerlijk vind...ipv op de bank ga ik nu met hem op zijn bed een boekje voorlezen voor het slapen gaan. Lekker knus vind ik dat!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Oh ja, ondanks dat het bed zo hoog is komt Julian er wel zelf uit (maar ja dat deed hij ook al toen hij nog in zijn ledikantje sliep - zelfs met slaapzak enal!)

Super knap Thom, goed gedaan!

Stijn heeft ook sinds het weekend een eenpersoonsbed en heeft geholpen met in elkaar zetten. Vond het helemaal geweldig! De eerste keer dat ie er in ging slapen zag ik een paar blote voetjes op de overloop en heb hem zonder wat te zeggen terug in bed gelegd. Dat herhaalde zich nog een keer en toen had hij geloof ik door wat de bedoeling was. Sindsdien gaat het helemaal goed. Komt er ’s ochtends ook niet zelf uit maar roept dat het schaapje wakker is. Had nl met voorbedachte rade al de Kidsleep wekker gekocht. Dat ie niet ineens om 5 uur ’s ochtends aan het spelen is.
Dus hier ook een zeer tevreden mammie met een minimannetje in een enorm groot bed ;).

huh... dat is lang geleden, moest opnieuw mijn gegevens invullen bij het inloggen en was ineens nice06 ipv toulouse geworden, oeps, haha... ik ben het hoor; stephanie de mamma van stijn  

Terug
Bovenaan