Groot bed

Hoi,
Ja, echt een mijlpaal is het! Vind het zo vertederend, zo'n klein lijfje in zo'n groot bed... vooral als ie dan ligt te slapen, en ik, voordat ik naar bed ga 'savonds, nog even bij hem ga kijken. Lief!!!
Skip blijft 's ochtends ook liggen.... maar 's avonds niet altijd hoor! Dan ga ik soms onverwacht nog even bij hem kijken, en dan staat ie voor de deur (hij heeft een Frans balkon op zijn kamer)... 'Even auto's kijken...'   zegt ie dan....
Geniet van je kleine man!
Groetjes, Noor

Ow meiden! Isa (29-5 word ze 5) ligt nog in een klein bedje. Ze gaat van het zomer over naar een nieuwe kamer met stapelbed. En dan gaat Meike naar Isa haar oude kamertje. Het heeft gewoon met Meike haar nachtelijk escapades te maken dat we nog niet eerder hebben gedaan maar in de zomer ben ik 5 week vrij dus dan durf ik het aan.

Maar ik zie het ook als mijlpaal en misschien is dat het uitstellen ook, ze worden dan zoooo groot. Zolang ze het er niet over hebben...... ( Isa kan niet eens recht in bed haha maar ze heeft het er niet over en slaapt als een blok dus voel ik mij niet echt helemaal schuldig maar wel een beetje dus)

Te gek voor Thom hoor en alle andedre kindjes!! Op naar het kleuteren!!!!

Liefs Renske

Terug
Bovenaan