groot gezin, wie klets er mee

A

Anoniem

Guest
hoi hoi, wij willen voor een vierde gaan en het lijkt me leuk met andere groot gezin mama,s te kletsen die zwanger willen worden.of mama,s die voor een derde gaan.dit word mijn derde zwangerschap maar vierde kindje. ik heb een zoon van 8,5jr een pleegdochter die van baby af aan bij ons is van inmiddels 7 en een zoontje van bijna anderhalf.
.ik werk hier nog drie dagen in de week bij dus een drukke boel maar wel heel gezellig.
groetjes esther

Hoi Esther31,

wij zijn bezig voor de 3e turf...en heel eerlijk, als het een meisje wordt hebben we de kans dat we stoppen maar als het een jongen mag worden dan weet ik bijna zeker dat we nog even doorgaan :) Zelf kom ik ook uit een groot gezin en ik wil ook heel graag een groot gezin...heerlijk al die kinderen om mij heen. Niet altijd makkelijk of even lief maar ach ik hou gewoon zielsveel van ze en er zijn er nog meer zeer welkom
groetjes

Hi esther,

Wij zijn min of meer bezig voor een vierde. Dat wil zeggen, we zijn er niet druk mee bezig, maar als het gebeurd .......
Wordt dan hier ook een derde zwschap. Heb zoontje van 4 en 2 dochters van 2.
Werk ook 3 dagen. Idd druk maar gezellig. Vandaag ook. Ik word helemaal platgeknuffeld !!!!!
Heb overigens nooit een groot gezin gewild. En een tweeling was echt een schok, omdat ik voor geen goud meer dan 2 kinderen wilde......zo zie je maar hoe een mens kan veranderen : )

hoi hoi,

ik weet zelf niet of ik een groot gezin wil, ik kom zelf uit een gezin met 3 kindern (mijn zus is 9 jaar ouder) en dan heb ik nog een broer. mijn broer bleef altijd "over"zeg maar..maar goed ik vind het ook belangrijk dat moeder natuur mee werkt, en ben al lang blij als ik zwanger ben van een 2e. Ik sta wel eens versteld hoe moeders het doen met zoveel kindjes, dan heb ik nog maar 1 dochtertje van bijna 3 waar ik mijn handen vol aan heb :).Ik vind het zo knap, werken, huishouden, en de kindjes verzorgen!!maar daar groei je ook in denk ik met zoveel kinderen of niet??

Wij zijn sinds januari gestopt met de pil en hopen op een derde kindje. Tot nu toe is het nog niet gelukt terwijl ik bij de eerste en tweede echt supersnel zwanger was. Mocht het ons gegund zijn voor de derde keer zwanger te worden wordt het voor ons de laatste zwangerschap. Onze oudste zoon is 6, de jongste zoon is bijna 4. Ook al heb ik soms mijn handen vol aan deze twee, een derde kindje is toch zeer gewenst!

Hoi hoi,
Ik ben nu 17wk zwanger van de 4e, spannend hoor, er zijn trouwens heel veel mama´s zwanger van de 4e-5e en zelfs 6e, hopelijk is het bij jullie snel raak!
Liefs

Hoi,

Wij gaan voor nr 3! Na lang wikken en wegen volg ik nu mijn hart!

Groetjes Diedeltje

Hoi,

Wij gaan voor nr 3! Na lang wikken en wegen volg ik nu mijn hart!
Diedeltje

Terug
Bovenaan