A
Anoniem
Guest
hoi alle, leuk om jullie reacties te lezen. noeltje: ja , je groeit erin.van geen naar een vond ik de grooste ommezwaai, van een naar twee en van twee naar drie valt wel mee. alleen in het begin moet je even een nieuw ritme vinden maar wat drukte aangaat ..tja het is wat drukker maar het is me meegevallen. het enige dat echt tegenviel was die enorme homp was die je er iedere keer bij krijgt en die onophoudelijk alleen maar meer wordt.hahah
hier was ik twee keer heel snel zwanger dus ik ben benieuwd hoelang het nu duurt. rond december gaan we ervoor maar of we het tot dan volhouden betwijfel ik.hihi.de twee oudste lijkt het wel heel leuk. het enige waar ik tegenop zie zijn de reacties die je van andere krijgt. die verklaren je soms toch echt voor gek.met name de reactie van mijn vader daar houd ik mijn hart voor vast, die man krijgt een appelflauwte als hij hoort dat er nog een bijkomt.
groetjes esther
hier was ik twee keer heel snel zwanger dus ik ben benieuwd hoelang het nu duurt. rond december gaan we ervoor maar of we het tot dan volhouden betwijfel ik.hihi.de twee oudste lijkt het wel heel leuk. het enige waar ik tegenop zie zijn de reacties die je van andere krijgt. die verklaren je soms toch echt voor gek.met name de reactie van mijn vader daar houd ik mijn hart voor vast, die man krijgt een appelflauwte als hij hoort dat er nog een bijkomt.
groetjes esther